Michu1885 Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Po uruchomieniu auta pojawia się wykrzyknik i trzy sygnały dźwiękowe. Diagnoza padła na uszkodzony sterownik ABS. Po przesłaniu części do naprawy okazało się, że moja pompa ma końcówkę T i sterownik jest zlokalizowany nie przy pompie, a gdzieś w aucie. Z tego co udało mi się namierzyć to jest on pod kanapą. Znalazłem trzy moduły. Wie ktoś, który może być przyczyną problemu (fotki poniżej)? Komputer z ABS się nie łączy, a na silniku są błędy jak poniżej.
Michu1885 Posted April 2, 2020 Author Posted April 2, 2020 Zrobiłem małe rozeznanie i wygląda na to, że powodem problemu może być sterownik ESP o numerze 8D0 907 389 A, czyli ten na ostatnim zdjęciu. Szukałem używek i jest kilka o tym samym numerze ale.. Różni się szczegółami i nie wiem, czy to ma wpływ na poprawne działanie, czy szukać z identycznymi numerami (foto poniżej). Niestety również nie znalazłem informacji, czy po wymianie na inny używany muszę dokonać jeszcze innych kroków w VCDS.
Michu1885 Posted April 6, 2020 Author Posted April 6, 2020 Sterownik wymieniony. Dalej jest problem z sygnalizacją usterki oraz sygnałem dźwiękowym. Po podłączeniu komputera mogę już się jednak łączyć z ABS, więc chyba rzeczywiście uszkodzony był sterownik. ABS pokazuje poniższe błędy. Bardzo proszę o informacje, czy mam to jakoś zakodować i problem zniknie? Moduł pochodzi z A6 C5 allroad ale wszystkie numery się zgadzają.
Dev Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 musisz prawidłowo zakodowac sterownik a po tym skalibrowac G85
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now