Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


SZYCHA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

O losie zrobić logi dynamiczne w automacie (samemu) jest hardcorowo trochę mocniej i kickdown. Ale dobra mam nadzieje że linczu nie będzie ani mandatu za 200km/h.

_________________________________________________

A tak wyglądają pierwsze dynamiczne:

GRUPA 001 003 004

http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46b28b686d403524.html

GRUPA 008 010 011

http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24e21fc6d517b3dd.html

GRUPA 000

http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5266f12cf042f7f5.html

_________________________________________________

Logi statyczne (po wymianie filtra powietrza)

Grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36b31251ebf11100.html

Grupa 000 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7270f7b6f4c2a030.html

Grupa 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d370c29e64d0d2b0.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc7b1491cdeb348f.html

Grupa 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a1eae40da5d3ef.html

Grupa 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a1eae40da5d3ef.html

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0bc438602b5d2f7.html

Grupa 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60fe57a0adde88d0.html

Grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7f216c5e9b6dd4c.html

Grupa 011 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a205667abe3e189.html

Grupa 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa4d1c63a660cd96.html

_________________________________________________

Isteniejące problemy:

1.SPALANIE W MIEŚCIE (średnia prędkość 16 km/h) 10 - 11 l/100 km.

2.Trochę trzęsie silnikiem na luzie.

3. Dawki (logi 13 grupy uzupełnie) korekta na czwartym cylnidrze ziemienia się od 0,24 do 1,1 mg/R

4. W grupie 003 poz.2 u mnie jest cały czas 850mg/h (stal czy jechał bez zmian)- temat poruszany (brak rozwiązania pomysłu, pozostaje mi tylko wgrać ori soft).

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_diagnoza_uruchomionego_silnika_19_tdi_na_postoju_vag_com-t24605.0.html;msg289457#msg289457

Pomysł:

1. Filtr powietrza wymenić (choć ten co jest wygląda dobrze).

2. Przepływakę poraz n-ty obdać(tym razem miernikiem) i zbierać na nową.

Za wszelkie sugestie, pomoc będę wdzięczny.

Pozdrawia

SZYCHA

P.S logi już powino być widać :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle mierzy przeplywomierz , masz zapchany katalizator -turbo pozno wstaje, a pozatym niepelne logi ,gdzie bs i reszta grup statycznych i dynamicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym usunął katalizator a dokladnie zawartosc ze srodka- turbo by odetchnelo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma to nic do rzeczy przy calkowitym zapchanym katalizatorze moze i ladowac 2560 tylko chodzi o to jak szybko sie podnosi doladowanie tobie laduje dobrze od 2000 a po wywaleniu kat bedzie od 1500 kapewu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z katem... wyglada na drożny...

Turbo "wstaje" prawidlowo ma tylko lekko przycinajace sie kierownice.

LMM mierzy prawidlowo.

Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008.

Zamiesc porzadnie logi statyczne łacznie z BS.

Powtorzylbym tez dynamiczne dla pelnego obrazu... widac ze nie trzymales buta w podlodze. :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik, a to mnie zaskoczyłeś :blink:

"LMM mierzy prawidlowo.

Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008"

Badania powtórze wyniki dam, automatem nie jest tak prosto robić logi jak manualem. Dam na 3 i buuuut to mi skrzynia przerzuca po jakimś czasie na 4 i buuuuut (200 km/h) a drógi nie ma i jak tu robić logi....ale co będę mógł to zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik, a to mnie zaskoczyłeś :blink:

"LMM mierzy prawidlowo.

Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008"

Badania powtórze wyniki dam, automatem nie jest tak prosto robić logi jak manualem. Dam na 3 i buuuut to mi skrzynia przerzuca po jakimś czasie na 4 i buuuuut (200 km/h) a drógi nie ma i jak tu robić logi....ale co będę mógł to zrobie.

rób na 3 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K.P.W. :>

Martwi mnie grupa 008 i tu nie działa 1>3>2 (co prawda błąd nie duży) i grupa 011 poz. 4 ( u mnie max. 69.3) a widziałem logi gdzie 90 % było.

jak jest 90% to jest akurat nie zabardzo bo zaworek prawie sobie nie radzi (juz ciut ciut do notlaufa) a u ciebie jest dobrze , i tak sie upieram ze turbo wolno wstaje moge wstawic ci moje dla porownania to zobaczysz jak turbo prawidlowo sie podnosi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak sie upieram ze turbo wolno wstaje

Upierac sie mozesz... wolno Ci :wink4:

Przy 2000 obr jest tyle co powinno byc, a nawet lepiej ... po co szukac problemu tam gdzie go nie ma :)

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zgodnie z obietnicą...logi statyczne juz załączyłem. Za wszelkie pomysły jak przywrócić sprawność :a4fan: będę wdzięczny.

Już myślę czy co po niektórym browar kurierem wysłać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upierac sie mozesz... wolno Ci :wink4:

Przy 2000 obr jest tyle co powinno byc, a nawet lepiej ... po co szukac problemu tam gdzie go nie ma :)

Pozdrawiam serdecznie

zobacz jak turbo moze sie podnosic po wywaleniu kata, nie mowie ze ma calkowicie zapchany ale moze sobie dynamike poprawic z dołu to moj kawalek dolu po wywaleniu wkladu katalizatora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ffab9ce61f4e6dd.html

co do logow to w 000bs widac ze masz lekko do poprawy kat wtrysku,za to korekcje w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...