richardzgl Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Cześć. Posiadam audi tt 8n - silnik 1.8t 225 hp quatro. Moje problemy zaczęły się jakiś czas temu. Mianowicie - nadmierne spalanie oleju - szary dym rano przy odpaleniu. Problem dymu rozwiązany - wymienione uszczelniacze zaworowe. Natomiast dziś po 200 km zauważyłem znowu nieznaczy ubytek oleju - było zalane do konca kropeczek na bagnecie, dzisiaj rano było już o 2 mniej. Postanowiłem sprawdzić logi turbo bo być może gdzieś tam przepuszcza olej. Oto wynik logów: http://vaglogger.apphb.com/log/5e8f674d37307540c02b510d Wydaje mi się że ciśnienia są zbyt duże i zbyt wolno turbo się podnosi. Czy mam rację? Robiłem jakiś czas temu pomiar na hamowni (jeszcze przed wymianą uszczelniaczy). Wtedy hamownia wypluła jakieś 210 km. Pan "tuner" stwierdził że wypada zapłon i że powinienem wymienić świece - co również zrobiłem. Jeżeli program był już robiony to te 210km to chyba mało skoro seryjnie jest 225... I teraz zaczynam martwić się czy nie jest to jakiś grubszy problem... Proszę specjalistów o weryfikację logów )
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 To auto jest po sofcie. Zrób brakujące logi 2+33 i 3+20.
richardzgl Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Też mi się tak właśnie wydawało, zrobię jutro logi tych innych kanałów. Najdziwniejsze jest to że na hamowni wyszła moc seryjna...
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Taki pomiar albo coś innego go boli. Patrząc po zadanym doładowaniu to tam w c**j kuni brakuje
richardzgl Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Tzn ile ?:)) Tak na oko? W sumie to zapomniałem wspomnieć o być może istotnej rzeczy. Przed wykonaniem logów były następujące błedy - usunięte już nie wyskoczyły. 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - - Intermitte 17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit P1287 - 35-10 - - - Intermittent Cześć, Wrzucam ponownie świeże logi... - Grupa 115,118 - https://tiny.pl/rsswb - Grupa 003, 020 https://tiny.pl/rsscq - Grupa 002, 033 https://tiny.pl/rsscm I jeszcze raz 115,118, 001 - po wymianie zaworka PCV w odmie. https://bit.ly/3t0mB0R Gdzie szukać przyczyny takiej różnicy pomiedzy wartościami turbo? Niestety reszty logów nie potrafię zweryfikować bo nie wiem jakie mają być wartości....
przem8 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Padaka jest. Zacznij może od wgrania serii. Turbo żyje własnym życie, stukowe, generalnie słabo.
richardzgl Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2021 2 minuty temu, przem8 napisał: Padaka jest. Zacznij może od wgrania serii. Turbo żyje własnym życie, stukowe, generalnie słabo. No ale myślisz że to wina softu? Ogólnie już tak ją kupiłem... Jestem w stanie sam przywrócić soft seryjny po jakimś kablu ? W sensie wiem że jestem w stanie zgrać aktualny soft, tylko pytanie skąd dorwę orgyginał dla BAM
przem8 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Pytaj soul87 albo łukasz13 o wsad. A kto wie co tam jest natworzone? Wtryski, turbo seria?
richardzgl Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2021 39 minut temu, przem8 napisał: Pytaj soul87 albo łukasz13 o wsad. A kto wie co tam jest natworzone? Wtryski, turbo seria? Nie wiem czy seria Wydaje mi się że tak. Jak już to może ktoś w sofcie grzebał. Ogólnie chce to wszystko ogarnąć... Ja dopuki nie pojechałem na hamownię to nawet nie wiedziałem że coś jest nie Halo. W sensie zauwazyłem np nadmierne spalanie oleju, wykonałem test kompresji i był ok 9,5. Czuć spaliny w kabinie auta, ale to chyba przez downpipe... Chciałbym to doprowadzić do stanu używalności, ale nie wiem od czego zacząć....
przem8 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) To zacznij od remontu silnika, bo kompresja kiepskawa i nie ma co chipowac. Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez przem8
richardzgl Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2021 17 minut temu, przem8 napisał: To zacznij od remontu silnika, bo kompresja kiepskawa i nie ma co chipowac. Taki mam też zamiar, ale najpierw chciałbym ogarnąć co jest nie tak z turbo - czy będzie to wina jakiegoś zaworu sterującego, a może jakichś ustawień turbiny. Ewentualnie czy turbo również do śmieci / regeneracji.
przem8 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Wgraj serię, bo teraz to możesz wymyślać i gówno pomoże.
richardzgl Opublikowano 10 Lipca 2021 Autor Opublikowano 10 Lipca 2021 Wstępna diagnoza - problem z klapką waste gate lub pęknięty kolektor, w poniedziałek turbo będzie ściągane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się