Skocz do zawartości

richardzgl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O richardzgl

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

421 wyświetleń profilu

Osiągnięcia richardzgl

0

Reputacja

  1. Wstępna diagnoza - problem z klapką waste gate lub pęknięty kolektor, w poniedziałek turbo będzie ściągane.
  2. Taki mam też zamiar, ale najpierw chciałbym ogarnąć co jest nie tak z turbo - czy będzie to wina jakiegoś zaworu sterującego, a może jakichś ustawień turbiny. Ewentualnie czy turbo również do śmieci / regeneracji.
  3. Nie wiem czy seria Wydaje mi się że tak. Jak już to może ktoś w sofcie grzebał. Ogólnie chce to wszystko ogarnąć... Ja dopuki nie pojechałem na hamownię to nawet nie wiedziałem że coś jest nie Halo. W sensie zauwazyłem np nadmierne spalanie oleju, wykonałem test kompresji i był ok 9,5. Czuć spaliny w kabinie auta, ale to chyba przez downpipe... Chciałbym to doprowadzić do stanu używalności, ale nie wiem od czego zacząć....
  4. No ale myślisz że to wina softu? Ogólnie już tak ją kupiłem... Jestem w stanie sam przywrócić soft seryjny po jakimś kablu ? W sensie wiem że jestem w stanie zgrać aktualny soft, tylko pytanie skąd dorwę orgyginał dla BAM
  5. Cześć, Wrzucam ponownie świeże logi... - Grupa 115,118 - https://tiny.pl/rsswb - Grupa 003, 020 https://tiny.pl/rsscq - Grupa 002, 033 https://tiny.pl/rsscm I jeszcze raz 115,118, 001 - po wymianie zaworka PCV w odmie. https://bit.ly/3t0mB0R Gdzie szukać przyczyny takiej różnicy pomiedzy wartościami turbo? Niestety reszty logów nie potrafię zweryfikować bo nie wiem jakie mają być wartości....
  6. W c**j tzn ile ?:)) Tak na oko? W sumie to zapomniałem wspomnieć o być może istotnej rzeczy. Przed wykonaniem logów były następujące błedy - usunięte już nie wyskoczyły. 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-10 - - - Intermitte 17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit P1287 - 35-10 - - - Intermittent
  7. Też mi się tak właśnie wydawało, zrobię jutro logi tych innych kanałów. Najdziwniejsze jest to że na hamowni wyszła moc seryjna...
  8. Cześć.Posiadam audi tt 8n - silnik 1.8t 225 hp quatro.Moje problemy zaczęły się jakiś czas temu.Mianowicie - nadmierne spalanie oleju - szary dym rano przy odpaleniu.Problem dymu rozwiązany - wymienione uszczelniacze zaworowe.Natomiast dziś po 200 km zauważyłem znowu nieznaczy ubytek oleju - było zalane do konca kropeczek na bagnecie, dzisiaj rano było już o 2 mniej.Postanowiłem sprawdzić logi turbo bo być może gdzieś tam przepuszcza olej.Oto wynik logów:http://vaglogger.apphb.com/log/5e8f674d37307540c02b510dWydaje mi się że ciśnienia są zbyt duże i zbyt wolno turbo się podnosi. Czy mam rację?Robiłem jakiś czas temu pomiar na hamowni (jeszcze przed wymianą uszczelniaczy).Wtedy hamownia wypluła jakieś 210 km. Pan "tuner" stwierdził że wypada zapłon i że powinienem wymienić świece - co również zrobiłem.Jeżeli program był już robiony to te 210km to chyba mało skoro seryjnie jest 225... I teraz zaczynam martwić się czy nie jest to jakiś grubszy problem...Proszę specjalistów o weryfikację logów )
  9. Jasne, nowki nie sa az tak drogie, lepiej zainwestowac te 1500 niz potem naprawiac pol auta. Olej nie zaszkodzi dpf? Jakie proporcje sie daje?
  10. Po wstepnych ogledzinach, okazuje sie ze do instalacji dostawala sie woda gdzies po prawej stronie nadkola pod maska, niefart sprawil ze akurat pod domem kabel poprostu puscil, byl juz mocno skorodowany. Jutro bede wiedzial wiecej... co do recznego to byc moze wynika to ze zwarcia.... Okazalo sie za jakas kabel byl juz nieco skorodowany, i zrobilo sie male zwarcie, auto naprawione - dziala. Czyli tak jak mowilem calkowity zbieg okolicznosci Kabel znajdował się gdzies z przodu na spodzie auta. Dzieki za wszelką pomoc
  11. powinno być czyściutko, jeśli coś zauważysz to pompa na wykończeniu wymiana filtra nic nie daje trzeba wymienić całą pompę Dzieki bardzo, czyli wychodzi na to ze zalewanie slabego paliwa jej szkodzi? Polecasz cos co uchroni nowa pompe przed szybkim zuzyciem? Kolega wyzej pisal cos o olejach dla 2T, ciekawe jak to sie ma w nowych dieslach typu 2.0 tdi cr...
  12. Witam, czy po zdjeciu tego czujnika z pompy, nie powinno byc wogole opilkow? nawet na filtrze? Co jesli okaze sie ze sa? mozna zmienic filtr, czy cala pompe i spac spokojnie?
  13. U mnie byl to problem z pompką paliwa, auto czasami szarpnelo i zdarszalo sie ze gaslo, sprawdz cisnienie na pompce.
  14. Jaki to ma sens? Jezeli okaze sie ze to jakas pier**la - przypadek to calkowicie bez sensu. Auto jest w dobrym stanie, sprawdzane pod komputerem i ogolnie po przegladzie przedzakupowym Jedyna rzecz ktora znalazlem przy ogledzinach - uszkodzona pompka paliwa, auto raz zgaslo - usterka zostala usunieta. Dam znac dzisiaj co sie dzieje - mechanik ma miec dzis wiecej czasu. Pozdrawiam tak przypadek handlarz sie cieszy ze pogonil ta wadliwa sztuke a ty sie bedziesz meczyl i wydawal tysiace na jej naprawe.masz prawo zwrotu .powodzenia Haha w porzadku, znam swoje prawa, auto nie jest od handlarza tylko dealera, oczywiscie na fakture wiem co to rękojmia kolego Nie jest to moje 1 auto, wiec "nie ucz ojca dzieci robic" Jak wspomnialem, dam znac co sie dzialo do piatku wieczor. Oczywiscie zgadzam sie z toba - moze okazac sie ze to cos powaznego, jak napisales - mam prawo do zwrotu i doskonale zdaje sobie z tego sprawe, ale wg mnie warto sprawdzic czy to nie jakas pier**la. Kupilem kiedys bmw e46 - wdepnelem w wielka mine, wpompowalem kilka tys zlotych, od tamtej pory, dokladnie sprawdzam co kupuje... Dodam jeszcze ze auto wyposazone jest w system start stop - moze tu jest przyczyna? Akumulator ktory posiadam: agm varta 12v 92ah 520a din 850aen/sae
  15. Hmm, podmienialem ale na jakis uzywany z busa ojca, sprobuje to sprawdzic i dam znac co i jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...