cobradd Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Mam pytanie takie trochę z innej beczki. Nie zamieszczam tego w dziale technicznym bo pacjent to Omega V6 2.5 a moje pytanie jest bardziej natury ciekawskiej. Co musiałoby sie stać w silniku żeby silnik się zablokował, tzn nie dało się obrócić wałem korbowym i czy takie zablokowanie silnika jest wogóle możliwe? Pomijamy zatarcie spowodowane brakiem oleju.
KrzyHo Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pasek rozrządu może przeskoczyć o kilka zębów i wtedy tłoki zapierają się o zawory. Albo może się coś urwać i zaklinować wał, tłoki, wałki itp.
marcin j Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 urwanie zaworu np. ja miałem taki przypadek w vw lt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się