Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check engine audi a4 b6


Kristof01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem zielony jeśli chodzi o samochody. Zakupiłem audi a4 b6 2.4 2002r. Od początku miałem check engine, powiedziano mi że powodem jest sonda lambda i że to jakaś  drobnostka do zrobienia, zlekceważyłem to, nie miałem problemów tylko wrażenie że auto jest trochę mułowate. Po 2-3 miesiącach użytkowania była dziwna sytuacja, pojechałem do sklepu i po powrocie do samochodu po 5 minutach auto nie chciało się odpalić. Po kilku próbach auto odpaliło po ok. godzinie po czym obroty zaczęły falować i skakać nawet do 3 tysięcy. Ostatecznie udało się wrócić i kilka dni później podpięliśmy go pod komputer (wyskoczył błąd na zdjęciu poniżej). Został wymieniony czujnik halla ale błąd mimo kilkukrotnego kasowania nadal się pojawia. Więcej już nie było problemu z odpalaniem ale mimo wszystko check świeci i czuć że nie ma mocy . Mechanik mi mówił że najlepiej jest z tym pojechać do elektryka, miał ktoś z was może taki problem albo wie coś więcej ? ;) 

(w razie czego to kod silnika mam inny, nie pamiętam jaki jest u mnie)

IMG_4502.jpg

Edytowane przez Kristof01
dodatkowa informacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam źle ustawiony rozrząd i można by to podejrzeć vagiem w grupach 90 i 93. Nie wiem jak w tym czymś co masz na focie. Ewentualnie czujnik położenia wału ale do sprawdzenia synchro i trzeba się przyjrzeć również napinaczom łańcucha.

Nie wiem czy wiesz ale prócz paska masz tu napinacze hydrauliczne z łańcuchami.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zakupie samochodu wymieniałeś pasek rozrządu wraz z napinaczem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaczął bym od podpiecia komputera, oraz wymiany i ustawienia rozrządu. Jeśli między grupami 90 i 93 masz różnice większą niż 6 to będzie problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach