Daniel 021 Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 Witam Wszystkich, Zaczynam się zmagać z jeszcze nie opisanym na forum problemem, a mianowicie całkowitą wymianą dachu w moim Audi A4 B6 2.4 BDV. Zacznę od początku.... znaczne odspojenie tylnej szybki w poszyciu spowodowało powstanie pleśni oraz zagrzybienia w moim aucie, rozwiązaniem było oczywiście ponowne jej wklejenie, jednak poprzedni właściciel prowizorycznie wkleił ją na nieznanego pochodzenia sylikon, uszkadzając przy tym częściowo poszycie co spowodowało, że zabieg klejenia mógłby do końca nie spełnić swojej funkcji. Postanowiłem więc zakupić nowy dach i go całkowicie wymienić. Po wielodniowych poszukiwaniach udało mi się znaleźć używany dach w dobrym stanie jednak od wersji B7. Na etce online po numerach VAG znalazłem że konstrukcja dachu zarówno w B6 jak i B7 jest identyczna, jednak już na początku pojawił się problem że najprawdopodobniej występuje inny czujnik położenia dachu w B6 (kostka 3 pin) niż w B7 (kostka 4 pin). Po wstępie proszę o pomoc oraz porady, czy ktokolwiek z Was zmieniał dach w swoim Audi B6 na dach z wersji B7? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje na ten temat, porady, opinie, oraz sugestie co zrobić aby nowy dach B7 działał tak samo jak dach z B6 Pozdrawiam Wszystkich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się