pawel107 Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 Panowie czy ktoś mial taki problem? Pojawia się check engine Po podpięciu vcds pokazuje błąd: 1 Fault Found: 19226 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 208542 km Date: 2020.04.22 Time: 15:38:15 Engine speed: 1468.50 /min Normed load value: 74.5 % Vehicle speed: 71 km/h Coolant temperature: 91 °C Intake air temperature: 81 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.340 V Unlearning counter according OBD: 40 Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 3.558 Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 34.5 kg/h Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 44.8 hPa Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 47.7 hPa Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 85.85 % Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 59.79 % Exh. gas recirc. 2: diff. press. sensor 1 bank 1: dyn. value: 44.0 hPa Wypalanie DPF wartości jak na zdjęciu w załączniku, a błąd dalej sie pojawia po czasie...
pawel107 Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Już zrobione kilka razy. Błąd powraca
Kapelek11 Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Spróbowałbym wymienić czujnik różnicy ciśnien od dpf i wtedy wypalic jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się