guaranes Opublikowano 11 Maja 2020 Opublikowano 11 Maja 2020 Czy w przypadku opisanym w tym temacie da się uruchomić auto "na krótko"? Tzn. prowadząc przewód bezpośrednio z rozrusznika do akumulatora? Czy mimo uruchomienia rozrusznika silnik nie zaskoczy bo sterownik będzie coś blokował? Mam podobny przypadek. Już trzy razy auto mi nie odpaliło (na szczęście za każdym razem przy domu), a następnego dnia bez problemu. Obstawiałem kończące się szczotki lub kostka stacyjki lecz po zapoznaniu się z powyższym tematem stwierdziłem. że w czasie niedomagania na wyświetlaczu nie są podświetlane P i N a jedynie D i R podczas przełączania lewarkiem. Nie da się tego naprawić od ręki, a muszę dojeżdżać do pracy i wolałbym uniknąć wzywania lawety. Proszę o pomoc i poradę.
Banan Opublikowano 12 Maja 2020 Opublikowano 12 Maja 2020 Nawet jak odpalisz na krotko ( rozsadniejsze byloby ominięcie przekaźnika który odpowiada za odciecie rozrusznika ) to skrzynia będzie w trybie awaryjnym i za daleko nie zajedziesz
guaranes Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Opublikowano 12 Maja 2020 3 godziny temu, Banan napisał: Nawet jak odpalisz na krotko ( rozsadniejsze byloby ominięcie przekaźnika który odpowiada za odciecie rozrusznika ) to skrzynia będzie w trybie awaryjnym i za daleko nie zajedziesz Gdzie jest ten przekaźnik i jak go ominąć?
Banan Opublikowano 12 Maja 2020 Opublikowano 12 Maja 2020 W skrzynce ecu pierwszy przekaznik chyba - pin 2 z 8 zwierasz ( dwa grube kable czerwono- czarne ) - ostrzegam że albo nie pojedziesz albo możesz uszkodzić skrzynie ale do odważnych świat należy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się