tpater95 Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 Witam w moim audi a 4 B5 1.8 125km ADR wyszło ciśnienie na cylindrach 6 9 10 8 i mam pytanie co trzeba dokładnie zrobić żeby to naprawić wyrównać ciśnienie z góry dziękuję.
przem8 Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 (edited) Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie. Tego nie opłaci się robić, bo solidny remont przewyższy wartość samochodu. Bez rozbiórki nie dowiesz się co go boli i czy jest sens coś w nim dłubać. Edited May 17, 2020 by przem8
AndrzejK. Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 23 minuty temu, przem8 napisał: Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie Z tym to może mieć problem, bo to generalnie loteria, chyba,że będzie jezdził do potencjalnych sprzedających z "aparaturą pomiarową".... Na pewno lepszy i pewny sposób to solidny generalny remont silnika posiadanego w aucie. Pytanie tylko czy właściciel jest skłonny do zainwestowania niekoniecznie małego budżetu, aby wyszło na tip top. Inna sprawa to w jakim stanie jest całe auto i czy właściciel ma zamiar długo go posiadać....
tpater95 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 (edited) Mechanik mi powiedział że trzeba zrobić Głowice i w sumie więcej o niczym nie mówił a oleju tak bierze z 1l na 10tys km to chyba źle nie jest i ogólnie podczas jazdy nic się nie dzieje nie pokojacego jedynie na trochę ciepłym silniku nie zawszę czasem jest problem z odpaleniem sprawdzałem to już u kilku mechaników i nic nie znaleźli Edited May 17, 2020 by tpater95
AndrzejK. Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 Powiem tak: przede wszystkim masz "słabe" pomiary na cylindrach i co gorsza są one mocno odbiegające od siebie - to m.in przyczyna z problemami uruchamiania silnika..... Jak już napisałem wcześniej, to Twoje auto, więc najlepiej wiesz w jakim jest ogólnym stanie i na jakim poziomie chcesz w niego inwestować o ile w ogóle chcesz. W mojej ocenie masz dwa wyjścia, albo będziesz jezdził tak jak jest dopóki silnik nie zacznie mocno doskwierać, albo podejdziesz do tematu dokładnie (tanio pewnie nie będzie) i odbudujesz motor od podstaw, ale żeby to zrobić trzeba go rozebrać i dokładnie zweryfikować co jest do wymiany. Powiedzenie oględnie przez mechanika, że remont głowicy załatwi sprawę to złudne nadzieje. No i ważne jest gdybyś zdecydował się na remont, aby znalezć "poukładanego", konkretnego mechanika, który zna się na swojej pracy, bo taki z "łapanki" może dołożyć kosztów bez konkretnych pozytywnych efektów. Opinia opinią, ale na końcu pozostaje Twoja decyzja, bo to Ty będziesz wykładał za to kasiorę. Powodzenia w podjęciu właściwej decyzji. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now