Jump to content
IGNORED

A4 b6 1,8t bex +lpg ciężko pali


Recommended Posts

Posted

Witam, pacjent a4 b6 1,8t + lpg. Czasami ciężko pali na zimnym. Sprawdziłem vagiem wskazania czujników g62/g2. Na zimnym silniku przy temp. otoczenia 19 stopni wskazania z czujników g62 = 19 stopni, g2 =12 stopni. A przy rozgrzanym silniku temp tych czujników była +/- 3stopnie. Czy ta różnica temperatury na zimnym silniku kwalifikuje czujnik g2 do wymiany? A drugie pytanie mam związanie z akumulatorem. Na vagu przed uruchomieniem pokazuje 11,690V, A na jalowym 13,300V. Z tego co czytałem to sprawny akumulator powinien mieć 12,5V A na jalowym 13,6-14,4V. Czyzby do wymiany akumulator?

20200518_095337.jpg

20200519_101050.jpg

20200519_101039.jpg

20200519_101003.jpg

20200519_100927.jpg

Posted

Zakręć lpg na butli, zostaw aż wypali się z przewodów i przełączy na pb, wtedy zgaś i za parę godzin sprawdź czy lepiej odpali.

Posted

Sprawdzałem już tą opcję. Nic nie pomogło.

Posted

A co oznacza ciężko pali? Trzeba dłużej kręcić czy odpala za którymś razem? Może pompa paliwa siada.

Posted

Odpalac zawsze odpala za pierwszym razem. Tylko jak odpalam wchodzi tak powoli na to ssanie A czasami bywa że nie ma ssania

Posted

przecież te silniki nie mają ssania, odpala się pompa sai i pomaga rozgrzać podwyższonymi obrotami katalizator, żeby szybciej uzyskał swoją sprawność.

a napięcie to najtańszym miernikiem i raczej mierzy/sprawdza się do ilu spada podczas odpalania ;) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...