tomas92 Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Witam, pacjent a4 b6 1,8t + lpg. Czasami ciężko pali na zimnym. Sprawdziłem vagiem wskazania czujników g62/g2. Na zimnym silniku przy temp. otoczenia 19 stopni wskazania z czujników g62 = 19 stopni, g2 =12 stopni. A przy rozgrzanym silniku temp tych czujników była +/- 3stopnie. Czy ta różnica temperatury na zimnym silniku kwalifikuje czujnik g2 do wymiany? A drugie pytanie mam związanie z akumulatorem. Na vagu przed uruchomieniem pokazuje 11,690V, A na jalowym 13,300V. Z tego co czytałem to sprawny akumulator powinien mieć 12,5V A na jalowym 13,6-14,4V. Czyzby do wymiany akumulator?
Marcin13 Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Zakręć lpg na butli, zostaw aż wypali się z przewodów i przełączy na pb, wtedy zgaś i za parę godzin sprawdź czy lepiej odpali.
tomas92 Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Sprawdzałem już tą opcję. Nic nie pomogło.
przem8 Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 A co oznacza ciężko pali? Trzeba dłużej kręcić czy odpala za którymś razem? Może pompa paliwa siada.
tomas92 Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Odpalac zawsze odpala za pierwszym razem. Tylko jak odpalam wchodzi tak powoli na to ssanie A czasami bywa że nie ma ssania
3r4 Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 przecież te silniki nie mają ssania, odpala się pompa sai i pomaga rozgrzać podwyższonymi obrotami katalizator, żeby szybciej uzyskał swoją sprawność. a napięcie to najtańszym miernikiem i raczej mierzy/sprawdza się do ilu spada podczas odpalania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się