Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1,8t bex +lpg ciężko pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent a4 b6 1,8t + lpg. Czasami ciężko pali na zimnym. Sprawdziłem vagiem wskazania czujników g62/g2. Na zimnym silniku przy temp. otoczenia 19 stopni wskazania z czujników g62 = 19 stopni, g2 =12 stopni. A przy rozgrzanym silniku temp tych czujników była +/- 3stopnie. Czy ta różnica temperatury na zimnym silniku kwalifikuje czujnik g2 do wymiany? A drugie pytanie mam związanie z akumulatorem. Na vagu przed uruchomieniem pokazuje 11,690V, A na jalowym 13,300V. Z tego co czytałem to sprawny akumulator powinien mieć 12,5V A na jalowym 13,6-14,4V. Czyzby do wymiany akumulator?

20200518_095337.jpg

20200519_101050.jpg

20200519_101039.jpg

20200519_101003.jpg

20200519_100927.jpg

Opublikowano

Zakręć lpg na butli, zostaw aż wypali się z przewodów i przełączy na pb, wtedy zgaś i za parę godzin sprawdź czy lepiej odpali.

Opublikowano

Sprawdzałem już tą opcję. Nic nie pomogło.

Opublikowano

A co oznacza ciężko pali? Trzeba dłużej kręcić czy odpala za którymś razem? Może pompa paliwa siada.

Opublikowano

Odpalac zawsze odpala za pierwszym razem. Tylko jak odpalam wchodzi tak powoli na to ssanie A czasami bywa że nie ma ssania

Opublikowano

przecież te silniki nie mają ssania, odpala się pompa sai i pomaga rozgrzać podwyższonymi obrotami katalizator, żeby szybciej uzyskał swoją sprawność.

a napięcie to najtańszym miernikiem i raczej mierzy/sprawdza się do ilu spada podczas odpalania ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...