zBig205 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Witam. Kupilem a4 b7 z uszkodzonym silnikiem. Wymienilem kompletny silnik i okazalo sie ze ecu modzone jest na okolo 250km. Turbina dmucha 1.5bara w piku. Samochod odpala idealnie cieply czy zimny. Problemy zaczynaja sie po konkretnym nagrzaniu silnika. Przy wcisnietym do konca pedale gazu samochod przyspiesza jakby wlaczone bylo ESP. Ciagnie i przestaje na milisekunde po czym dalej czuc moc. Wymienilem juz rozrząd, swiece na NGK cieplota 7, cewki na BERU, napinacz plus lancuch wariatora ina, odma ASO, N75 ASO, zawor DV. Silnik zaraz po osiagnieciu 90st zbiera sie wzorowo. Po kilkuminutowej ostrej jezdzie zaczynaja sie problemy. I tu moje pytanie... w sobote umowiony jestem na logi... Jakie kanaly musze porobic zeby zdiagnozowac usterke w moim samochodzie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się