ko-lega Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Witam, od jakiegoś czasu miałem problemu z silnikiem. Działo się tak, że po dłuższej jeździe pojawiało się szarpanie mniej więcej w zakresie obr. 2k do 3k, wciśnięcie pedału w "podłogę" powodowało jeszcze większe szarpanie. później zauważyłem, że w okolicy 2900 - 3000 obr/min minimalnie słabnie, po przekroczeniu tej granicy ponownie miło przyśpieszał. Obecnie występuje problem z turbiną podczas przyśpieszania, przeładowuje a następnie po czym upuszcza ciśnienie do zadanego. Dodam że jest to mój pierwszy samochód z taką ilością makaronu i czujników, więc działam trochę po omacku. Sprawdzałem szczelność układu dolotowego dymiarką, udało się wykryć jeden cienki wężyk, który oczywiście wymieniłem. Z góry dziękuje za pomoc w powrocie do pełni sprawności mojej Audiczki Pozdrawiam serdecznie Błędy jakie się pojawiały to: 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded to z dziś po wykonaniu logów: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded http://vaglogi.pl/log-002_033_T4pzf2S.html http://vaglogi.pl/log-003_020_GFeyOSQ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_FY3S1.html
przem8 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Podmień n75 i sprawdź szczelność wężyków od niego.
ko-lega Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Hej, dzięki bardzo Przemek z pomoc i podpowiedzi! Zawór N75 podmieniony, używany jeden rok - właściciel zapewniał że pracował bez zarzutu do końca. wraz z zaworem dostałem karton części ponieważ auto poszło do rozbiórki. podmieniłem też DV. Podczas wymiany zauważyłem że jedna z opasek na wężu do DV jest luźna, oczywiście dokręciłem ją. Założyłem również opaski na wężyki z zaworu N75. Jest jakas poprawa ponieważ nie szarpie tak podczas przyśpieszania po dłuższej jeździe, niestety pojawia się inny problem z przeładowaniem. czy problemem może być nadal zawór N75 ? Błędy : 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 001 - Upper Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Logi:http://vaglogi.pl/log-115_118_vnZcL58.html http://vaglogi.pl/log-002_033_EG9Sm0U.html PS w dolnym zakresie obrotów auto jakos jeszcze przyśpiesza ale powyżej 3k to juz katastrofa, z tego co zaobserwowałem podczas jazdy autostradą to wartość aktualna jest o około 0,5 bar wyższa niż zadana, tak się dzieje kiedy mam już bląd przeładowania. auto przyśpiesza jak by większość koni poszła spać Z góry dziękuję za pomoc edit Problem tkwił w samym ustawieniu gruszki która działa na ciśnienie, wówczas podnosi sztangę. u mnie była dziurawa i po teście strzykawką opadała bezpośrednio po uniesieniu. Po przeglądzie makaronu, pod ciśnieniem znalazłem jeszcze jakieś opaski do mocniejszego dokręcenia, wizualnie znalazłem jeszcze jeden uszkodzony wężyk przy zaworze n249. Edytowane 26 Lipca 2020 przez ko-lega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się