BlueArrow91 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Witam wszystkich i proszę o pomoc Ostatnio padł mi magiel i oddałem go do regeneracji. Teraz podczas jazdy słychać w kabinie od strony kierowcy przy zamkniętych oknach dziwny szum (dźwięk pojawia się jak zwiększam obroty silnika i do 2500-3000 jest coraz bardziej słyszalny a po dalszym zwiększaniu obrotów utrzymuje się na stałym poziomie. Czy jest możliwe, że po regeneracji magla układ jest dopiero w 100% szczelny i pompa wspomagania zaczęła inaczej pracować (albo dawać znać, że też wymaga regeneracji) i wydawać taki dźwięk? Jakie maksymalne obroty osiąga koło pompy wspomagania? Czy zwiększa obroty razem z silnikiem? Poza autem bardzo ciężko odnaleźć ten dźwięk, tak samo jak otworzę okno.
Jack0 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Kręcenie kierownicą podczas jazdy i postoju ma na ten szum jakiś wpływ? Jak możesz to nagraj film.
BlueArrow91 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2020 Kręcenie nie ma żadnego znaczenia dla intensywności tego dźwięku. Filmik mam, ale telefon nie rejestruje tego dźwięku w taki sposób jak ucho. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to co napisałem, że po uszczelnieniu układy pompa wspomagania zaczęła pracować pod innym ciśnieniem i może łożysko zaczęło się odzywać. Czy podczas zdejmowania maglownicy trzeba zdjąć: a) jakąś osłonę w pobliżu ECU lub akumulatora? b) dolną osłonę pod silnikiem lub nadkola?
BlueArrow91 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Opublikowano 9 Lipca 2020 Problem rozwiązany. Okazało się, że sparciała uszczelka kolumny kierowniczej, która jest w miejscu łączenia grodzi silnik/kabina. Po założeniu nowej jest cichutko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się