Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 - Dziwny dźwięk po regeneracji magla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i proszę o pomoc  :cry:

Ostatnio padł mi magiel i oddałem go do regeneracji.

Teraz podczas jazdy słychać w kabinie od strony kierowcy przy zamkniętych oknach dziwny szum (dźwięk pojawia się jak zwiększam obroty silnika i do 2500-3000 jest coraz bardziej słyszalny a po dalszym zwiększaniu obrotów utrzymuje się na stałym poziomie.

Czy jest możliwe, że po regeneracji magla układ jest dopiero w 100% szczelny i pompa wspomagania zaczęła inaczej pracować (albo dawać znać, że też wymaga regeneracji) i wydawać taki dźwięk? 


Jakie maksymalne obroty osiąga koło pompy wspomagania? Czy zwiększa obroty razem z silnikiem?


Poza autem bardzo ciężko odnaleźć ten dźwięk, tak samo jak otworzę okno.
 

Opublikowano

Kręcenie kierownicą podczas jazdy i postoju ma na ten szum jakiś wpływ? Jak możesz to nagraj film.

Opublikowano

Kręcenie nie ma żadnego znaczenia dla intensywności tego dźwięku.
Filmik mam, ale telefon nie rejestruje tego dźwięku w taki sposób jak ucho.


Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to co napisałem, że po uszczelnieniu układy pompa wspomagania zaczęła pracować pod innym ciśnieniem i może łożysko zaczęło się odzywać.

Czy podczas zdejmowania maglownicy trzeba zdjąć:
a) jakąś osłonę w pobliżu ECU lub akumulatora?
b) dolną osłonę pod silnikiem lub nadkola? 
 

Opublikowano

Problem rozwiązany. Okazało się, że sparciała uszczelka kolumny kierowniczej, która jest w miejscu łączenia grodzi silnik/kabina. Po założeniu nowej jest cichutko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...