zuri1993 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Witam, mam problem mianowicie silnik łapie 90st dosłownie po 10min pracy a po krótkiej chwili wędruje do tych 115st. Termostat wymieniony (sprawdziłem w gorącej wodzie się otwierał nowy i stary-choć ten trochę mniejszą szczelinę miał) górny wąż i te od nagrzewnicy jak i chłodnica bardzo gorące, dolny wąż chłodny, płyn w zbiorniczku wyrównawczym letni można mieszać palcem, powietrze z nawiewów lekko ciepłe. Jakiś pomysł? Pompa wody daje podobne objawy ?
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Czujnik temp może niesprawny. Jak masz klimatronik to sprawdź co pokazuje na kanale 49 i 51, a najlepiej vagiem porównać wskaznia g62 z g2.
zuri1993 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 Nie mam klimatronica, a sprawdzę to na Polski VAG 4.9 i chiński kabel kkl?
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Nie wiem. Ale jak masz kabel to przecież na forum masz vcdsa do pobrania za free.
zuri1993 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 Ok pobrałem vag com i w polski VAG również w blokach licznika dochodzi 110st natomiast w blokach silnika pokazuje 90st. Więc to czujnik poleciał, czy to jest ten który jest w króćcu z tyłu silnika?
przem8 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Tak. Masz tam jeden czteropinowy czy dwa oddzielne?
Gość Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) W dniu 26.06.2020 o 18:09, zuri1993 napisał: Witam, mam problem mianowicie silnik łapie 90st dosłownie po 10min pracy a po krótkiej chwili wędruje do tych 115st. Termostat wymieniony (sprawdziłem w gorącej wodzie się otwierał nowy i stary-choć ten trochę mniejszą szczelinę miał) górny wąż i te od nagrzewnicy jak i chłodnica bardzo gorące, dolny wąż chłodny, płyn w zbiorniczku wyrównawczym letni można mieszać palcem, powietrze z nawiewów lekko ciepłe. Jakiś pomysł? Pompa wody daje podobne objawy ? U mnie takie były objawy w b5 1.6 ADP , w pierwszej kolejności sprawdzenie pompy ale była ok , łopatki były ok , ale ! pseudomechanik włożył śrubokręt i ułamał jedną kręcąc bo chciał sprawdzić czy się nie ukręciła z oski , po wymianie paska a był nowy (miesiąc firmy Bosch) który się naciągnął i nie napędzał praktycznie wcale pompy i wymianie czujnika który źle pokazywał temperaturę , problem temperatury całkowicie zniknął , gdyby nie pompa koszt naprawy 30 zł zapłaciłem 450 zł robota tego paproka + koszt pompy Pasek i czujnik temperatury do wymiany , opcjonalnie wcześniej obrócenie pompy łopatkami uwaga żeby nie zepsuć ich , są także metalowe , w 1.6 jest taka opcja sprawdzenia Do tej pory pewnie zrobiłeś Edytowane 15 Września 2020 przez mirokrc
zuri1993 Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) Temat powrócił jak bumerang, choć nie był rozwiązany do końca, po zakupie nowego czujnika stary się naprawił i prawidłowo pokazywał przez chwilę a potem znowu 114 ale jeżdżone na takim bo logi dla cpu prawidłowe, ale wczoraj wymieniłem wkońcu ten czujnik i pokazuje tak samo jak stary 114st. Nwm czy prawidłowo sprawdzam działanie czujnika miernik podpięty do styku C i D w temp. pokojowej ok 1800 omów po włożeniu do wrzątku spada ok400 omów. Po wyjęciu termostatu sytuacja taka sama temp w okolicach 110st wszystkie węże gorące powietrze z nawiewów letnie, nagrzewnica drożna woda z kranu swobodnie przelatuje. Edytowane 23 Listopada 2020 przez zuri1993
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się