Makaronek 1 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Witam, jestem po zmianie pompy oleju z 2.0 tfsi na 1.8t, po sprawdzeniu ciśnienia bije na wysokich obrotach nawet do 9 barów, czy ktoś może spotkał się z takim problem? Czy bo zaślepieniu kanału olejowego smaruja ego balansery takie ma być? Olej jaki leje to motul 5w 40 xcelan, 2.0 tfsi bgb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Godzinę temu, Makaronek napisał: po sprawdzeniu ciśnienia bije na wysokich obrotach nawet do 9 barów Wysokie obroty wg Ciebie to jakie? Ciśnienie oleju się mierzy do 3-4tys na jałowych nie więcej. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Ale czy nie powinien działać jakiś zaworek, żeby nie rozlo zbyt te ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się