Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Potrzebuję szybkiej rady (łożyska, geometria)


seban111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisja oddałem autko do mechanika na wymiane łozysk w tylnich kołach ( mam napęd quattro A4 z 96 roku) z tego co wiem to łozyska wrzucili SKF'u ale po odebraniu autka ytaki tyłkiem rzuca ze masakra wiec odprowiadziłm je spowrotem i mam pytanko czy to moze byc spowodowane tym że nie ustawili geometrii bo jak sie ich tak spytałem to mowili ze u mnie sie nie ustawia bo wszystko jest na sztywno . a na forum czytałme ze trzeba ustawiac . Wiec jak to jest bo z tego co ja kojarze to trzeba i poprosytu jak jutro pojade odebrac autko to chiałbym byc pewien czy sie ustaiwa czy nie ???

Prosze was o pomoc zebym nie wyszedł na głupka jutro z gory dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz jechac na zbieżnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przy wymianie łozysk w tylnich kołach musze ustawic zbierznosc a czy jest szansa zeby cos poperdzielili przy mechanizmnie róznicowym ??????

raczej nie a co sie dzieje?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie łożysk nie ingeruje się w mechanizm różnicowy :cool1: trzeba ustawić geometrie kół :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie łożysk nie ingeruje się w mechanizm różnicowy :cool1: trzeba ustawić geometrie kół :wink4:

to pytanie czy stwierdzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przy wymianie łozysk w tylnich kołach musze ustawic zbierznosc a czy jest szansa zeby cos poperdzielili przy mechanizmnie róznicowym ??????

przy wymianie łożysk nie ingeruje się w mechanizm różnicowy :cool1: trzeba ustawić geometrie kół :wink4:

to pytanie czy stwierdzenie?

jak pytanie to odpowiedź :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu po wymianie łożyska jak wyjechałem od mechanika to mi tak zaczeło dupe wozic ze masakra i nie wiem czym to moze byc spowodowane

nigy audikiem mi tak nie rzucało

a mechaink powiedział ze u mnie geometrii sie nie ustawia ze costam na szytwno jest przymocowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozecie mi jeszcze podpowiedziec mniej wiecej jak ???? tzn na wachaczu siereguluje??? bo jak mi dzisja mechaink powiedział ze nie ustaiwa sie to przynajmniej jak bede wiedział mniejwiecej jak sie ustawia to mu udowodnie.

A czy nie ustawienie zbierznosci mogłoby powodowac az takie rzuanie tyłem autka?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja jest na dolnym wahaczu a co do rzucania tyłem to już było wyjaśnione wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz jechac na zbieżnosc

przy wymianie łożysk nie ingeruje się w mechanizm różnicowy :cool1: trzeba ustawić geometrie kół :wink4:

tu jest odpowiedź na rzucanie tyłem auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W quattro ustawia się zarówno kąt pochylenia tylnych kół, jak również zbieżnośc (jak zauważyli już wcześniej/wyżej Koledzy).

To, że po wymianie łożysk trzeba cokolwiek ustawiac/regulowac, świadczy jedynie o klasie mechanika.

Bezproblemowo idzie to zrobic tak, aby po wymianie nic nie trzeba było ustawiac (dawno temu, w tym temacie pisałem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55730&highlight= na ten temat).

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...