mpiotrek7 Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 (edytowane) witam przed programem ogrniam auto . sprawdziłem szczelnosc dolotu cisnieniowo i odmy i szczelne nigdzie nie puszcza wszystkiego co dałem rade dodając gazu słychac jak gdzies uchodzi powietrze najbardiej do ok niskich obrotów max 4000 potem ustaje ... czy przez przerobionie na k03s moze tak sie zachowyc i przy nie domagającym n75 ten drugi zawór co steruje dvką moze upuszczac ? nie mam błędu zadnego od doładowania ale cos jest nie tak czy po tym logu widac ze za mocno przeładowuje . przed logowaniem nie kasowałem błędów bo mam wtryski z bexa i nie chciałem kasowac mu juz tych wyuczonych nastawów jest jakis sposób na wyeliminowanie wadliwego działania n75 czyszczony był ostatnio LOG-01-115-020-002.csv TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 11 Lipca 2020 przez mpiotrek7
przem8 Opublikowano 12 Lipca 2020 Opublikowano 12 Lipca 2020 Takie przeładowanie jest raczej do ogarnięcia programem. Może masz trochę za mocno naciągniętą sztange.
mpiotrek7 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Opublikowano 12 Lipca 2020 Najgorzej ze jak pompuje ponad 1.bar nic nie slychac . Odma wydaje sie byc szczelna itp itd .. jedyne co przychodzi mi do glowy to opaski na na zaworach pod kolektorem .. dam nowe opaski . Czy na zaworze n112 tez panuje cisnienie? Zauwazylem ze ten zawor ma zaslepke. Co slabo sie trzyma czy ten zawor daje cisnienie takie jak w dolocie a kiedy trzeba podcisnienie?
przem8 Opublikowano 12 Lipca 2020 Opublikowano 12 Lipca 2020 Pewnie dv upuszcza na postoju, a nie żadna nieszczelność. Skoro napompowałeś dolot i nie widać nieszczelności to jest ok.
mpiotrek7 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) Tak tylko cos jest nie tak z tymi podcisnieniami albo tym kolanem od odmy i oringiem na nim bo srednio to wchodzi naginac trzeba zeby weszlo zamiennik. I ewidentnie podczas cos syczy raz syczy mniej raz wiecej i h*j wie skad niby wszystko szczelne zmieniłem wezyki jest lepiej ale nie dalem opasek wywale to wszystko. I poskrecam na amen wtedy bede pewny . Nieszczeszczelnosc jest gdzies po stronie odpowietrzenia albo podcisnienien .sterowania tymi zaworami . Najlepiej wszedzie dac nowe opaski bo tak to ... a na biegu jałowym nic nie slychac. Edytowane 12 Lipca 2020 przez mpiotrek7
mpiotrek7 Opublikowano 16 Lipca 2020 Autor Opublikowano 16 Lipca 2020 W dniu 12.07.2020 o 12:41, przem8 napisał: Takie przeładowanie jest raczej do ogarnięcia programem. Może masz trochę za mocno naciągniętą sztange. Mierzyłem opornosc n75 wychodzi prawie 42 ohm to nie za dużo ? Odpielem wtyczke i powyzej 0.3 nie było
przem8 Opublikowano 16 Lipca 2020 Opublikowano 16 Lipca 2020 Nie znam opornosci. Jak pompuje 0,3 b z odpietym to jest ok.
soul87 Opublikowano 16 Lipca 2020 Opublikowano 16 Lipca 2020 Za mocno sztanga naciągnieta. A dzwiek powietrza to DVka sie otwiera bo ECU sie ratuje przed preladowaniem .
mpiotrek7 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 16.07.2020 o 15:18, soul87 napisał: Za mocno sztanga naciągnieta. A dzwiek powietrza to DVka sie otwiera bo ECU sie ratuje przed preladowaniem . Teraz kolejny problem bo sprawdzalem szczelnosc dolotu i odmy i w odme mialo byc dmuchniete delikatnie a kolega jebna kompresorem tak ze z pod korka oleju zaczelo uciekac powietrze po wszystkim odpalilem przepalalo olej kopcil niemilosiernie i teraz nie wiem czy moglo wywalic uszczelnienia w turbo czy uszczelniacze zaworowe turbo po regeneraccji uszczelniacze nowe rano nie kopci tylko jak sie rozgrzejerozgrzej i przy ruszaniu ze swiatel najmocniej juz rece mi opadaja bo uszczelniecze zmienialem niedawno i turbo regenerowane tez . Chyba ze ten olej dopala sie w wydechu nie wiem..
przem8 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 To niech kolega pokrywa koszty. Przy tym głupim sprawdzaniu odmy wszystkie jej elementy były zamontowane?
mpiotrek7 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) 50 minut temu, przem8 napisał: To niech kolega pokrywa koszty. Przy tym głupim sprawdzaniu odmy wszystkie jej elementy były zamontowane? Niestety tak co moglo sie uszkodzic w takim wypadku. Nie zdazylem krzyknac on pistolet caly nacisna i walnelo powietrzem Edytowane 30 Lipca 2020 przez mpiotrek7
mpiotrek7 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 Bo podczas jazdy nie kopci zaczal kopcic tak samo jak przed wymiana uszczelniaczy zaworowych no załamany jestem poniekad moja wina bo on nie wiedzial ja chcialem bardzo delikatnie on mowil ze delikatnie no i wyszlo jak wyszlo nie wiem od czego zaczac teraz co moglo ulec uszkodzeniu czy walnelo poprostu gdzies olejem i wyplulo i wypala nie wiem..
przem8 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Wszystkie zaworki, separator odmy do sprawdzenia.
mpiotrek7 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 W dniu 30.07.2020 o 12:41, przem8 napisał: Wszystkie zaworki, separator odmy do sprawdzenia. Sluchaj a moze sie orientujesz tylna belka normalnie podchodzi z anglika bo chcem odswiezyc tylni zawias
mpiotrek7 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 4 godziny temu, przem8 napisał: Przeciez to się niczym nie różni. Pytam orientacyjnie bo wąz od klimy sie różnił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się