BubuSpeed Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Witam, w ostatnich dniach wymieniana była pompa wtryskowa w moim 2.5 na używkę po przejechanych 140000 na gwarancji z powodu upalenia sterownika na starej. Po odebraniu auta od mechanika odrazu powiedział, ze jest do wymiany przepływomierz bo auto straciło na mocy, jak powiedział tak zrobiłem nowa przepływka, nowy filtr, wszystko wyczyszczone.. Po wymianie odrazu pojechałem autem w trasę ok. 300 km żadnych problemów na drodze wszystko ok, zgasiłem auto rano próbuje odpalić i nie chce.. Po chwili zaczęła mrugać kontrolka oleju odrazu go sprawdziłem dolałem może z setkę auto pokręciło ok. minuty i odpaliło.. Zgasiłem i odrazu później odpalił od strzała i tak było przez cały dzień za każdym razem od strzała, po upływie nocy następnego dnia ten sam problem, mrugająca kontrolka oleju, ale tym razem auto odpaliło po ok. 20 sekundach.. Jeżdżę na 5w50 olej co 10 tys. wymieniany.. Na 10 tys. max. łyknie z 3 setki I to jak jest większość piz*owana ( dużo jeżdżę ) po odebraniu od mechanika na starej przepływce odpalala od strzała bez problemu, ale nie miała mocy.. Jak raz odpali to później już nie ma z nią żadnego problemu, moc jest jaka była wszystko ok się wydaje, nie wiem od czego zacząć.. Możliwy zły kat, ustawiany na starej przeplywce?? Coś z pompa oleju? Jakieś rady ;)? Z góry dzięki ;d.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się