milosz_99 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam. Mam problem ponieważ, odkręciła mi się jedna z pięciu śrubek od fazatora (przy odpalaniu).. rozebralem rozrzad Bo silnik wogole nie kręcił się jak próbowałem zrobić to kluczem przy kole pasowym i okazalo się ze nie pasuje na cechy bo nie szło go okręcić do tego miejsca bo Ta śrubka która wypadła pod wariatorem go zablokowała wiec Zdjąłem pasek i ustawiłem go tak jak powinien być, auto odpala ale strasznie faluje na obrotach i coś „popiskuje” na wysokości tego fazatora bądź walka. W tygodniu sprawdzę ciśnienia na cylindrach, i teraz moje pytanie czy ktoś z was miał tez takiego pecha jak ja lub podpowie od czego najlepiej zacząć ? Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez milosz_99
Langista Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Zacząć od podpięcia kompa i sprawdzenia jak jest ustawiony rozrząd. Jego nie ustawia się na znaki bez blokad..
milosz_99 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Był ustawiony na blokady, fazatory wyzerowanie
Langista Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 No to sprawdzić nastawy. Samo to, że jeden z fazatorów się odkręcił świadczy o błędnym montażu poprzedniego fachowca. Jakieś błędy?
milosz_99 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Błędów brak. A gdyby podmienić cały fazator ?
Langista Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Jest to jakieś wyjście ale sprawdź najpierw jak jest rozrząd ustawiony.
milosz_99 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Ok to zbadam ciśnienie i ten rozrzad sprawdze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się