milosz_99 Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 (edited) Witam. Mam problem ponieważ, odkręciła mi się jedna z pięciu śrubek od fazatora (przy odpalaniu).. rozebralem rozrzad Bo silnik wogole nie kręcił się jak próbowałem zrobić to kluczem przy kole pasowym i okazalo się ze nie pasuje na cechy bo nie szło go okręcić do tego miejsca bo Ta śrubka która wypadła pod wariatorem go zablokowała wiec Zdjąłem pasek i ustawiłem go tak jak powinien być, auto odpala ale strasznie faluje na obrotach i coś „popiskuje” na wysokości tego fazatora bądź walka. W tygodniu sprawdzę ciśnienia na cylindrach, i teraz moje pytanie czy ktoś z was miał tez takiego pecha jak ja lub podpowie od czego najlepiej zacząć ? Edited August 23, 2020 by milosz_99
Langista Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Zacząć od podpięcia kompa i sprawdzenia jak jest ustawiony rozrząd. Jego nie ustawia się na znaki bez blokad..
milosz_99 Posted August 23, 2020 Author Posted August 23, 2020 Był ustawiony na blokady, fazatory wyzerowanie
Langista Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 No to sprawdzić nastawy. Samo to, że jeden z fazatorów się odkręcił świadczy o błędnym montażu poprzedniego fachowca. Jakieś błędy?
milosz_99 Posted August 23, 2020 Author Posted August 23, 2020 Błędów brak. A gdyby podmienić cały fazator ?
Langista Posted August 24, 2020 Posted August 24, 2020 Jest to jakieś wyjście ale sprawdź najpierw jak jest rozrząd ustawiony.
milosz_99 Posted August 24, 2020 Author Posted August 24, 2020 Ok to zbadam ciśnienie i ten rozrzad sprawdze
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now