Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 2,4 V6 - duzoooo bledow. help :(


Mad_MAX

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zrobilem na szybko testy na sucho i jakis przy wlaczonym silniku i wyszlo to co ponizej. Plis zdiagnozujcie co sie dzieje , pewne objawy podalem w temacie silnikow benzynowych.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 552 F

Component and/or Version: 2.4L V6/5V MOTR HS D02

Software Coding: 05202

Work Shop Code: WSC 51675

7 Faults Found:

17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich

P1129 - 35-10 - - - Intermittent

17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich

P1127 - 35-10 - - - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich

P1139 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 962 258 B

Component and/or Version: Zentralverrieg.,DWA D28

Software Coding: 04618

Work Shop Code: WSC 02324

1 Fault Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

9df9580f719c8d1e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

podłącz Vag-Coma i na włączonym zapłonie sprawdź grupę 98(moduł 01-Eninge Electr), całkiem możliwe że to jest główna przyczyna wszystkich błędów.

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

podłącz jeszcze raz Vag-Coma i pokaż kanał 02 (moduł 01-Eninge Electr) - bieg jałowy, silnik rozgrzany.

no i tu masz ten obrazek :

9df9580f719c8d1e.jpg

Miałeś wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone ? Wiatraki, radio i inne ...

Wskazania są nieprawidłowe dla kanału 002.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do obrazka to akurat wszystko mi chodzilo: radio, klima, swiatlo , lampy itp :) Kompletnie sie na tym nie znam i nie wiedzialem co moge a co nie moge.

Jak juz pisalem czasami jak przyspieszam mam szarpniecia i czasami na biegu jalowym strasznie skacza obroty i czasem gasnie przez to. Moze ktores z tych byc przyczyna??

Jutro sie postaram zrobic to co napisales o ile bede wiedzial jak :P Moze cos jeszcze powinienem zrobic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17537 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 2)

17535 P1127 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 1)

oraz:

17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich

P1139 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

Możliwe, że pada pompa paliwowa lub zapchał się filtr od paliwa. Na początek wymień filtr paliwowy i skasuj kody błędów. Jeżeli się to powtórzy i silnik nie będzie wkręcał się na obroty, to sprawdź pompę paliwa. Silnik ma chyba zbyt małą dawkę paliwa.

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent - jeżeli się powtórzy po skasowaniu, to masz problem z sondą Lambda. Sprawdź VAGiem jakie ma napięcia. Wskazania Lambdy podczas pracy powinny wskazywać 0-1V. Jeżeli są inne, albo stoją na 0.00V, to sprawdź na innej sondzie. O pozostałych błędach kolega @pre_pl ci napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...