Gozdzio96 Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 Witam. Przymierzam się do zakupu gwintu do swojego avanta. Chciałbym kupić gwint MTS Gold jest teraz w cenie 1700zł większość znajomych poleca, ale chciałbym posłuchać waszych opinii, kumpel mi powiedział, że za 200 stówki mi założy, więc w 2 tyś się zmieszcze. Sam używał MTS GOLD twierdzi, że nie jest jakiś kozacki, ale też nie jest najgorszy, bo są gorsze, sam używa teraz kv, ale mówi, że jak dla mnie do jazdy na codzień, nie jest za miękki, ale też nie za twardy.
wojtek_lbn Posted September 21, 2020 Posted September 21, 2020 Mam MTS Gold w E36 i Vogtland w S4 B7- oba skręcone dosyć mocno w dół. MTS jest nieco miększy, do dużej gleby chyba nawet zbyt miękki. Za to do jazdy ogólnie naprawdę przyjemny, spotykałem się z twardszymi seryjnymi zawieszeniami... Dla pełni porównania dodam że Vogtland w B7 raczej porównałbym do seryjnego 1BE niż do 1BV jeśli chodzi o charakterystykę. Także w skrócie: na MTS jest miękko i nisko, Vogtland to takie 1BE z regulacją wysokości, a 1BV to przy nich w zasadzie beton (przynajmniej seryjne 1BV w B7 3.0TDi Q bo tylko z tym mam porównanie), takie mam odczucia Trwałość tego MTSa jest w porządku jak porównać z innymi tanimi zawieszeniami, a z wad wykonania to mógłby mieć grubszy gwint na głównej regulacji, ten w E36 jest na drobnym, zwykłym gwincie i bardzo łatwo się brudzi, staje... Jakiś gwint o większym skoku albo innym kształcie zrobiłby robotę. Jest w ogóle jakiś wybór gwintów do B7? Bo jak jest tak jak w B5Q czyli tylko MTS z tańszych, a dalej przeskakujemy na półkę chociażby ISC, D2 Racing czy BC Racing w cenach 3,5-4,5tys, to przecież wiadomo że te drugie będą lepsze... P.S. Oczywiście w obu samochodach zestawy dedykowane pod dany model. Opony akurat podobnej wysokości więc nie mają wpływu na porównanie.
Gozdzio96 Posted September 21, 2020 Author Posted September 21, 2020 Ja własnie się zastanawiam nad tym gwintem. Audi A4 B6 / B7 - Avant FWD - gwint MTS-technik - BLACK GOLD EDITION - MAPET-TUNING MAPET-TUNING.COM Cena akurat w promocji, więc chciałbym poznać opinie czy warto się w to pchać, nie chce robić ogromnej gleby, aby mi wszystko tarło, tylko tak rozsądnie, ale aby dość mocno także nie stracić komfrotu.
Mr.Joker Posted November 11, 2020 Posted November 11, 2020 Ja aktualnie od miesiąca upalam supersporta black evo składanego przez KW. Kupiłem uzywke w super stanie i póki co mogę powiedzieć że jestem zadowolony bardzo jak na pierwszy gwint super sprawa. Wczesnej jeździłem na eibachu pro kit i 1be (jest na sell) i porownojac te 2 zawiasy na gwincie jest bardziej sprezyscie nie tlucze tak a sztywnosc w zakretach ciut lepsza no i ta możliwość regulacji. Gwint ładnie wybiera nierownosci auto nie skacze dziwnie po drodze jedynie tyl wydaje mi się miekki ale nie sprawdzałem jeszcze jak mocno siada pod obciazeniem. Jeżdżę teraz z kumplem do pracy jego a3 8p na serii zawiasie i czuje więcej dziur na tyłku niż u siebie na gwincie nie mówiąc już o tym jak to skręca ? Także polecam jak najbardziej. Ogólnie teraz jak bym miał brać coś nowego to ap, st suspension a jak bym miał więcej wolnych $$ to od razu eibacha pro street s.
Gozdzio96 Posted December 5, 2020 Author Posted December 5, 2020 Ja myślę nad MTS gold black edition za 1700zł
Mr.Joker Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 W dniu 5.12.2020 o 23:56, Gozdzio96 napisał: Ja myślę nad MTS gold black edition za 1700zł Napisz do kolegi Trewor87 on sprzedaje te gwinty i coś doradzi napewno.
3r4 Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 8 godzin temu, Mr.Joker napisał: Napisz do kolegi Trewor87 on sprzedaje te gwinty i coś doradzi napewno. dobrze napisałeś, sprzedaje "te" gwinty więc co mu doradzi jak nie mts? a tak na poważnie to liczy się chyba głównie budżet... Nigdzie za dużo nie polecają poza albo niska półka, albo AP, albo KW. Ostatnio coś tam jeszcze niby "by KW" jakaś firma
Gozdzio96 Posted December 12, 2020 Author Posted December 12, 2020 Kupiłem, zamontowany MTS gold black edition, póki co rewelacja, fakt mój pierwszy gwint, więc sie nie obeszło z problemami, dziś krawężnik nie poczułem, że najechałem, przy wycofywaniu wyrwany zderzak z lewej strony i osłona.
Mr.Joker Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 (edited) W dniu 12.12.2020 o 10:40, 3r4 napisał: dobrze napisałeś, sprzedaje "te" gwinty więc co mu doradzi jak nie mts? a tak na poważnie to liczy się chyba głównie budżet... Nigdzie za dużo nie polecają poza albo niska półka, albo AP, albo KW. Ostatnio coś tam jeszcze niby "by KW" jakaś firma No tak budzet najwazniejszy:D A ty kolego miales tez z tego co kojarze w temacie jakies prolemy z gwintem o co chodzilo ? ja kupilem uzywany i tez gdzies mnie straszylo ze beda jakies cyrki ale wszysko pieknie ladnie. Edited December 14, 2020 by Mr.Joker błąd
3r4 Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 44 minuty temu, Mr.Joker napisał: No tak budzet najwazniejszy:D A ty kolego miales tez z tego co kojarze w temacie jakies prolemy z gwintem o co chodzilo ? ja kupilem uzywany i tez gdzies mnie straszylo ze beda jakies cyrki ale wszysko pieknie ladnie. ja miałem problemy z tyłem, ale to nie wina produktu tylko fachmanów... ostatecznie sam sobie w sumie ten tył wsadziłem dwa razy, bo wymieniałem też te podkładki. Jedyne co mi się wydaje tylko to nie ważne czy się ma fwd/q brać wersję z sprężynami pod Q (bo wydaje mi się, że ten mój jest trochę za miękki).
Mr.Joker Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 1 godzinę temu, 3r4 napisał: ja miałem problemy z tyłem, ale to nie wina produktu tylko fachmanów... ostatecznie sam sobie w sumie ten tył wsadziłem dwa razy, bo wymieniałem też te podkładki. Jedyne co mi się wydaje tylko to nie ważne czy się ma fwd/q brać wersję z sprężynami pod Q (bo wydaje mi się, że ten mój jest trochę za miękki). Tyl jak zakladalem to nawet sie nie zastanawialem tylko popuszczalem po kolei stronami sanki i sprezyny same wyskakuja i wchodza, najszybsza opcja.Tez jak szukalem to chcialem do q z tego samego wzledu nie chcialem zeby tyl tak siadali byl miekki. Kupilem uzywke i sie okazalo ze to do exeo(b7 pod inna marka i nowsze :D) do wszystkich wersji ale naciski sie zgadzaly z tym co mam we wlepie wiec zamonotowalem i nie siadl ten tyl strasznie moge jeszcze podniesc z 1,5cm i bedzie obnizony ok 35mm od serii czyli minimalne obizenie jakie podaje producent.miekki tez jakos bardzo nie cos zawsze siadzie. jechalem ostatnio w 5 to dawal rade ale bylo juz blisko do odboju na amorku ale ze glownie jezdze we 2 wiec poki co mi to nie przeszkadza
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now