cayenne Opublikowano 27 Marca 2007 Opublikowano 27 Marca 2007 Witam, 1.6 156kkm,olej Castrol GTX Magnatec 10W40. Problem w tym,że wieczorem jak odprowadzałem moją perełke na parking podczas postoju usłyszałem lekkie klekotanie.Nie jest to jakieś walenie jak w kuźni. Delikatne stukanie powtarza sie co 5-10sekund,trwa jakies 3,4 sekundy i to tylko na zimnym silnku. Po rogrzaniu wszystko cichnie i pracuje tak,że noworodka możnaby usypiać Jestem świerzo po wymianie oleju,płynów,filtrów,pasków. Wiece,co to może być.Czy zaczyna coś się sypać. Drugi problem polega na tym,że w granicach 3,5--4 tysd obr/min. mam wrażenie jakby na ułamek sekundy odcinał sie dopływa paliwa. Poprostu próżnia,po czym autko znów zaczyna żwawo przyśpieszać.Nie mam pojecia,co to może być. Czytałem o tym na naszym forum,ale konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem. Jeśli źle szukam,to przepraszam,ale zawsze miałem z tym problemy
Hauzer Opublikowano 27 Marca 2007 Opublikowano 27 Marca 2007 O klekotaniu jest sporo napisane na forum. Klekoczą pewnie popychacze hydrauliczne. Jak klekot pojawia się sporadycznie olej to, jak często to wymiana szklanek. :arrowr: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5137 FAQ
maciekg Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 O klekotaniu bylo duzo na tym forum i www.audiklub.org. Dziwne, ze klekocze po wymianie oleju, u mnie slychcac popychacze po przejechaniu kilku tys. km (wpisz w szukajce - popychacze)
Gość spedyt Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Potwierdzam to co napisali koledzy wcześniej klekotaniu, ale przy ty przebiegu to nie powinno nic hałasować, chyba że jest licznik robiony albo ktoś go ujeżdżał bez wcześniej bez oleju :confused: Te dławienie przy obrotach 3,5-4 tyś jest dziwne, warto by sprawdzić Vagiem
cayenne Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 No dobra. Przeczytałem co nieco i dowiedziałem się,że albo te silniki (ADP) tak mają na zimnym(co by sie u mnie zgadzało,bo jak sie rozgrzeje to nic nie stuka),albo jeśli to występuje sporadycznie to też nie warto sobie głowy tym zawracać. Z tym,że ta sporadyczność powtarza się u mnie za każdym razem,dopuki silnik nie osiągnie pewnej temperatury. Czy to jest groźne?Czy narazie można z tym jeżdzić. Jestem troche przewrażliwiony jeśli chodzi o samochody,zwłaszcza moje cudeńko,na ktore zbierałem tyle czasu. Jeśli przeszedłbym na Mobila S jak sugerujecie,to mogłoby to pomóc? W obecnej chwili zalałem Castrola Magnatec'a 10W40 i przejechałem na nim ok 200km,dlatego troche szkodaby było. :confused: Może mi się wydaje,ale jeśli byłoby coś poważnego,to klekotałoby także na ciepłym silniku.Ale być może się mylę. Wiem wiem,chcę się pocieszyć,ale kto nie chce
Gość spedyt Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 W obecnej chwili zalałem Castrola Magnatec'a 10W40 i przejechałem na nim ok 200km Jeżeli klekocze po wymianie to nie jest to wina oleju
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Z tym,że ta sporadyczność powtarza się u mnie za każdym razem,dopuki silnik nie osiągnie pewnej temperatury po nagrzaniu się silnika po prostu olej jest rzadszy i łatwiej wypełnia popychacze. Czy narazie można z tym jeżdzić. tak można Jestem troche przewrażliwiony jeśli chodzi o samochody,zwłaszcza moje cudeńko,na ktore zbierałem tyle czasu. nie martw się, wszyscy tutaj tak mamy Jeśli przeszedłbym na Mobila S jak sugerujecie,to mogłoby to pomóc? W obecnej chwili zalałem Castrola Magnatec'a 10W40 i przejechałem na nim ok 200km,dlatego troche szkodaby było kolega wyżej już odpowiedział. Dodam, że ma rację. Jeśli tłukło się przed wymianą to nie ma co szaleć, natomiast jeśli zaczęło się to po wymianie to jak najbardziej zalać Mobil, Motul lub coś innego z wyższej półki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się