Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B5 AFN] Prośba o analizę logów (zawór recyrkulacji)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowicjuszem i pierwszy raz robie logi ale dość sporo przepatrzyłem na forum wątków o tym i z tego co wyczytałem to chyba mam problem z zaworem recyrkulacji spalin. przy logowaniu grupy 003 zawór powinien sie cyklicznie otwierać i zamykać z tego co wyczytałem na forum to chyba tak nie jest. czy ktoś może skomentować te logi? Dodatkowo mam jeszcze etakie pytanie a mianowicie nie mogę logować grupy 011 w ustawieniach basic setings ( w polach pisz error not found) czy to normalne? na forum pisze ze przy diagnostyce powinno sie logować tą grupę ( sprawdzenie turbiny) ?

c79be4f5b108c250med.jpg

Opublikowano

Witaj. W basic setings logujesz grupę 003 i wtedy zawór pracuje cyklicznie. Brak basic setings oznacza najczęściej niezarejestrowaną wersję Vag'a.

Opublikowano

Zawór recyrkulacji spalin sprawdzamy w 003 Basic Settings. Zaloguj te grupe i zamiesc.

Co do 011 Basic Settings - w Twoim przypadku po prostu sterownik silnika nie obsluguje tej funkcji.

Pewnie masz A4 z początku roku 1997.

Pozdrawiam

Opublikowano
  • Autor