Tposejdon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam jestem nowicjuszem i pierwszy raz robie logi ale dość sporo przepatrzyłem na forum wątków o tym i z tego co wyczytałem to chyba mam problem z zaworem recyrkulacji spalin. przy logowaniu grupy 003 zawór powinien sie cyklicznie otwierać i zamykać z tego co wyczytałem na forum to chyba tak nie jest. czy ktoś może skomentować te logi? Dodatkowo mam jeszcze etakie pytanie a mianowicie nie mogę logować grupy 011 w ustawieniach basic setings ( w polach pisz error not found) czy to normalne? na forum pisze ze przy diagnostyce powinno sie logować tą grupę ( sprawdzenie turbiny) ?
Darev Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witaj. W basic setings logujesz grupę 003 i wtedy zawór pracuje cyklicznie. Brak basic setings oznacza najczęściej niezarejestrowaną wersję Vag'a.
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zawór recyrkulacji spalin sprawdzamy w 003 Basic Settings. Zaloguj te grupe i zamiesc. Co do 011 Basic Settings - w Twoim przypadku po prostu sterownik silnika nie obsluguje tej funkcji. Pewnie masz A4 z początku roku 1997. Pozdrawiam
Tposejdon Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Audiczka jest z końca 97 a czy jest możliwość jakoś o obejść? żeby zbadać Turbo? wieczorkiem zrobię logi z basic setings ale z tego co pamiętam to tez tak było bo sprawdzałem tylko logi gdzieś mi wywiało z kompa.. dziś zrobię jeszcze raz i zamieszczę
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Audiczka jest z końca 97 a czy jest możliwość jakoś o obejść? żeby zbadać Turbo? tak ... zrobic komplet logow dynamicznych ... komplet logow statycznych i BS ...
Tposejdon Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Oki na weekendzie biorę sie poważnie za te logi i prosiłbym o odwiedzenie tego posta w niedługim czasie.. najdalej w niedzielę wieczorkiem je zamieszczę wszystkie jakie uda mi si zrobić bo tak jak pisałem grupa 011 w basic setings wyświetla error [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 20:14_________________________________________________Oto logi narazie statyczne i BS le jutro a najdalej w niedziele zrobie dynamiczne Logi główne: Logi Basic Setings Było takjak pisałem grupy 011 w basic setings nei mogłem zlogowac bo wyświetliło sie error Prosze o analize czy ten zawór recylkulacji działa prawidłowo bo na moje oko to si ewogóle nie otwiera. no i jak pozostałem parametry sie prezentują .. jutro postaram sie zamieścić dynamiczne.. pozdrawiam
przemik Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mam trzy uwagi: - termostat - lipa albo nie nagrzales dobrze fury... (ja zawsze loguje statyczne po probie dynamicznej) - EGR - wyglada na zaslepiony lub super brudny - statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku wymaga regulacji Tyle ode mnie
Tposejdon Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 No właśnie cześć moich podejrzeń potwierdziłeś podejrzewam coś termostat bo mi temperaturki si nie podobają zbytnio.. autko było dogrzane bo dopiero co z trasy wróciłem wziąłem kompa i zrobiłem logi także dogrzane było:( zaworek tez mi si nie podobał bo nie zmieniały sie cykle w basic setings a co do trzeciej uwagi to jak to wyregulować?
habor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mam AUDI z końca 96r. a więc wszystko identycznie jak u Ciebie. W 011 mam ERROR. a w 003BS nic się nie zmienia a więc pewnie tak ma być. Jedynie po włączeniu 004 w BS słychać zmianę w pracy pompy.
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 a co do trzeciej uwagi to jak to wyregulować? Poszukaj w dziale "warsztat" byl odpowiedni tutorial
Tposejdon Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Witam dziś zrobiłem logi dynamiczne udało sie zrobić na 4 biego wiec myślę że są bardziej wiarygodne. oto one prosze o analize.. i takie pytanie mam przy okazji.. czy to normalne ze rano wskaźnik pokazuje więcej paliwa a po zagrzaniu i przejechaniu paru kilometrów jest spory spadek? ( na fisie jest jakies 100...130 km różnicy na paliwoe w baku czy to mozliwe?)
przemik Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Regulacja cisnienia doladowania - lux Wyznaczanie dynamicznego kąta wtrysku - OK LMM - OK Auto po "czipsie" - delikatnym ale jednak... - jak na moj gust musi lekko poddymiac. Pozdrawiam
Tposejdon Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 czyli turbo porządku? tylko zawór recyrkulacji do wyczyszczenia? czy możecie coś więcej powiedzieć co do tego chipa? co oznacza ten skrót LMM? autko świeżo sprowadzone z niemieć wiec jeśli juz to wszystko tam robili. pozatym dodam ze jest to wersja delikatnie sportowa fabryczne obniżenie o 2 cm kierownica od RS itd.. no i co z tym paliwem? da si eto jakoś sprawdzić vagiem? może pyania są błache ale od nei dawna sie tym zajmuje
przemik Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 LMM - przeplywomierz. Co chcesz sprawdzac z paliwem ?
Tposejdon Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 z paliwem jest taka sprawa ze pokazuje mi znacznie więcej rano albo jak wystygnie po przejechaniu kilku kilometrów potrafi ubyć na wskaźniku jedna kreska a na fisie jakieś 140 Km ( a przejechałem 4) jest tak schodzę rano do samochodu sprawdzam fisem pokazuje 300 km do przejechania na paliwie, wskaźnik na drugiej białej kresce po czym wyjeżdżam i po kilku kilometach wskaźnik spada nawet poniżej pierwszej kreski i na fisie już mam jakieś 150 Km a jak postoi to znów mu pryzbędzie jak to sprawdzić co jest nie tak?
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 na poczatek sprawdz vag'iem bledy w zegarach
Tposejdon Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 chodzi co o grype 17 instruments? jeśli tak to sprawdzałem nie ma nic .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się