Mateo777 Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 (edytowane) Witam, mam problem po wymianie łańcucha rozrządu w a4 b8 polift 1.8tfsi 170km cjeb 2012r. Mój mechanik do którego zawsze wstawiam auta, nie może od 3dni odszukać usterki 2 razy auto rozbierane i składane żeby upewnić się czy wszystko na pewno jest dobrze założone. Robił to dobrymi blokadami takimi jakie powinny być do tego silnika. Razem z kompletnym rozrządem wymienił pompę wody i termostat, bo auto po dłuższej jeździe na sport i po wyłączeniu silnika potrafiło wywalić płyn po sam korek w zbiorniczku i wydając dziwny dźwięk typu piszczenie. Błędy można usunąć i check znika ale po 30km dalej się zapala auto zaczęło mulić nie zbiera się od dołu obroty jakby zamulały. Proszę o jakies rady, może ktoś z was miał podobny problem. Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2020 przez Mateo777
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się