Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analize logów


habor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. co jakiś czas włącza mi się tryb awaryjny. błąd 575.

89c02e3151903136m.jpg

proszę o analizę.

w 003 zrobiłem wszystkie grupy na raz i troszkę kiepsko wyszło. postaram się poprawić.

599abe6fd06a9ca8m.jpg

Kierownica raczej działa. Jak zdejmuje przewód podciśnienia który nią steruje to podnosi się i opuszcza. Raczej zawsze chodziła w pełnym zakresie ponieważ nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm :) raczej jestem z zakresu 2500-4000 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalnie sie przycinaja kierownice ale tragedii nie ma... zrob kpl. logów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie należę do osób jeżdżących do 2000 rpm :) raczej jestem z zakresu 2500-4000 :)

widać.. kierownicę OK (delikatne przycięcie i przeładowanie - ale to podobno norma przy tych obrotach)

ale logów dynamicznych więcej by się przydało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy możliwe jest to, że to nie przycinają się kierownice tylko ten zaworek sterujący (N75)??

Z jakich grup logi wykonać. czy tylko z 003 i 011, czy z jakichś jeszcze??

z tych :

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie.

cac7df3a1bb285a1m.jpg

Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki nie zrobisz porzadnie kpl. logow bedziemy poruszac sie w sferze domysłow i przypuszczen.. :)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz tej funkcji w sterowniku... po prostu jej nie loguj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem nikogo do pomocy przy dynamicznych a więc zrobiłem je na wykresie.

cac7df3a1bb285a1m.jpg

Widać przeładowanie turbiny. Tylko czy to jest wina kierownicy (w niektórych momentach nawet sporo) czy zaworku n75??

logi w formie tabeli daly by lepszy poglad na sytuacje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...