18Ziomus18 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Witam, Borykam się z problemem wibracji oraz drgania auta przy wyższych prędkościach 120-140 km/h, już sam nie wiem za co się brać. objawy : przy mocnym przyśpieszaniu zaczyna drgać cała buda oraz strasznie zaczyna drgać drążek zamiany biegów , wibracje zaczynają sie pojawiać przy wyższych prędkościach, przykładowo rozpędzę auto do 140 wrzucę luz nadal są odczuwalne te wibracje. Przy mocnym przyśpieszaniu na 3 biegu wibracje oraz drgania przenoszą się do kabiny , czuć wibracje na desce rozdzielczej. - koła wyważone , przeguby wewnętrzne wymienne , poduszki pod silnikiem raczej dobre dodam że gdy zaczynają się pojawiać wibracje czuć jak zaczyna drgać kierownica Macie może jakiś pomysł?
muniek32 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) Ja bym posprawdzał wtryski. Miałem przypadek forda kugi I gdzie przy przyspieszaniu trzęsło autem jakby wał telepał autem. Po weryfikacji wtrysków-wymianie i zaprogramowaniu przestało. EDIT: spróbuj podmienić i zaprogramować wtryski i zobacz jak wtedy Edytowane 15 Września 2020 przez muniek32
kuba.tkn Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) Sam się z tym jeszcze borykam. Czasami samo wyważenie kół w zwykłym warsztacie wulkanizacji nic nie pomoże. Ostatnio znajomy polecił mi zrobienie testu drogowego Hunter. Jak chcesz to ewentualnie wrzuć koła z samochodu gdzie nie trzęsie to wyjdzie ci najtaniej. Sprawdzałeś tarcze hamulcowe, czy nie są krzywe? https://www.youtube.com/watch?v=w7HFqBGpjZM Edytowane 15 Września 2020 przez kuba.tkn
Axel1 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Czasem padający dwumas daje takie objawy
muniek32 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Dokładnie, dwumas też może dawać takie oznaki. Choć sprawdzenie wtrysków jest mniej inwazyjne i łatwiejsze do weryfikacji. Jak coś ustalisz to daj znać, coś pomożemy.
18Ziomus18 Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) 21 godzin temu, kuba.tkn napisał: Sam się z tym jeszcze borykam. Czasami samo wyważenie kół w zwykłym warsztacie wulkanizacji nic nie pomoże. Ostatnio znajomy polecił mi zrobienie testu drogowego Hunter. Jak chcesz to ewentualnie wrzuć koła z samochodu gdzie nie trzęsie to wyjdzie ci najtaniej. Sprawdzałeś tarcze hamulcowe, czy nie są krzywe? https://www.youtube.com/watch?v=w7HFqBGpjZM Tarcze założone nowe do tego pomierzone pod względem bicia bocznego wszystko mieści się w normie, najdziwniejsze jest to że jadąc 130 km/h odpuszczam na luz to owe wibracje nie ustają jak również pojawiają się drgania na kole kierownicy. Robią taki test wbijam 5 i od niskich obrotów 1100 dając but w podłogę nie czuć żadnych drgań wibracji itp , a to właśnie przy tych partiach obrotów dwumas jest raczej najbardziej obciążony pracą, oczywiście nie wykluczam że to może być właśnie to. CO do wtrysków to sprawdzałem tylko korekcje i nie odbiegają od normy są na poziomi +0,15 do -0,15 Edytowane 16 Września 2020 przez 18Ziomus18
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się