18Ziomus18

Pasjonat
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O 18Ziomus18

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Nowy Korczyn TBU

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. 18Ziomus18

      Witajcie coś nowego w temacie ? wiadomo jak sprawuje się tak hybryda w BRD?
    2. kamil-vag właśnie przeglądałem pierwszy post i zdziwiło mnie to ze etka pokazuje poduchy montowane od 2008 rok
    3. Witajcie koledzy mam pytanie odnośnie poduszek silnika a mianowicie w moim a4 b7 BRD 2007 rok etka pokazuje ze podchodza do niego poduszki e80199379bf (MONTOWANE OD 08.2008) LEWA Z elektrozaworem oraz 8E0199382AG (OD 2009 MONTOWANA) Powiedzcie czy jets możliwość zamontowania lewej z elektrozaworem 8e0199379ab oraz bez elektro 8e0199382k, ?
    4. 18Ziomus18

      zmieniłem zaworek zwrotny na pokrywie zaworów który idzie do Vacum Pompy, zaślepiłem podciśnienie które idzie do klap wirowych i chyba to nawet pomogło. A też dziwi mnie czemu początkowo przy zadanym ciśnieniu doładowania w sekundzie 1.71 przy obrotach 2060 ma zadanie ciśnienie 2500.0 a osiąga wartość 1976.2 to mnie jeszcze zastanawia
    5. 18Ziomus18

      witajcie koledzy rzucicie okiem na logi https://log.malonetuning.com/chart/238590#H8KLCADCucOEwp5bAgNtwo3Diw7DgiAQRcO%2FwoXDtcKQwojDlsOXwrcQFigTSlLCoRnChsKmw7rDtQJNGhcuw689w7fCocK1eMKmw5cjRMKUwp5SwpnCs8KAwoPCgWZOwonDggfCqwTDoTEiWUbCscKRwrggwrHDpCRXacOXw5AaW2cMDsKlwrNsM3IzT8OAVMOwH8K5w67DhDonw5%2FDu8KMwqDDoEfDrjc1w7kDw7QRLjDDgBlucAdVw5%2FChMOqKVs4w6V5Cn1VDcOGfAEkw5tQe8OQAAAA
    6. 18Ziomus18

      Dziś postaram się ogarnąć te logi, ale fakt faktem , że lepiej już śmiga czwóreczka . Również do szczegółowej diagnozie mam przypuszczenia , żę zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony. kamil-vag zobacz jaka dziwna sytuacja pomiary MAFu oraz wskazania przed odpięciem i odpięciem przepławki osiąfają wartości zadane. Trochę mnie to dziwi gdyż pomiar po odpięciu przepływki powinien być zakłócony
    7. 18Ziomus18

      wiec tak logi zrobione 1. logi bez przepływki i zaslepionym przewodem od klap wirowych: https://log.malonetuning.com/chart/234501#H8KLCADCgsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D log z przepływa oraz z zaslepionymi klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234498#H8KLCADCnsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D bez przepływki i z klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234502#H8KLCADDk8OpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D
    8. 18Ziomus18

      Panowie nie wiem ale prawdopodobnie namierzony potencjalny f*ck up związany z problemami związanymi z moim BRD , dziś odpiąłem przepływomierz i o dziwo auto zaczęło końcu jechać zbierać się tak jak powinno , ale aby się upewnić w 100% odnośnie potencjalnego uszkodzenia muszę przełożyć przepływke od znajomego . Jak na to się zaprujecie czy rzeczywiście ta gadzina może robić takie zamieszanie ?
    9. 18Ziomus18

      zapomniałem dopisać odcięło go przy 3700 obrotów i wywaliło błąd w komputerze o przeładowaniu overboost , czy ja wiem czy poprawę ciężko stwierdzić. jedyne co mnie bardzo zdziwiło ze przy podpieciu turbo na krótko przy przegazówce nawet na postoju słychać było takie moccno intensywne spanie z okolic turbo, Musze zobaczyć ten n75 wydaje mi sie ze nie ma filterka ale na 100 procent pewny nie jestem, sprawdze.
    10. 18Ziomus18

      Dziś zrobilem logi na bypasie vacum ->turbo https://log.malonetuning.com/chart/234401#H8KLCADDoWUtWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA https://log.malonetuning.com/chart/234400#H8KLCAAGZi1bAgNtwo1NDsOCIBDChcOvMsOrIQHCrXoYw4ICZUJJKjTDg8OUVE9vwqFJw6PDgsOle8Ofw7vCsRYew6V5T8KZVMOkwrLDjBVQO2zDplQ4fWjCkwjCkTLCsRfCgsKdw6QXwrEoKWpVfk3CrcKxd8OGFEgFL8K%2BwpI0w7PCjMOCC8O9I8K3woPDuBDDlMO7wpgBTnHClH7CsyV%2FwoDDlWjDsMKERsOjwoAXwrw6BMOTU37CkVLDpynDtVUzOMO3BSBmwphzw5AAAAA%3D rzucicie fachowym okiem ?
    11. 18Ziomus18

      Posprawdzam kolejny raz przewody podciśnieniowe może coś mi umknęło, jest irytujące raz auto śmiga jak należy a drugim razem. Powiedzcie mi też czy sprawdzając zmienna geometrię np duża strzykawką oraz obserwując sztange turbiny która chodzi płynnie można przejąć, że geometria jes wporzadku ? myslalem włąsnie tez o zaworze n75 bo właściwie zastanawia mnie to dziwne zachowanie autaw jezdzie , że tak nagle przerwie tak jakby nagle odcieło podciśnienie na chwile puszczane na wysterowanie turbiny
    12. 18Ziomus18

      Tylko taki bład p0299 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 37 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2400 /min Torque: 288.0 Nm Speed: 74.0 km/h 63.18 % Voltage: 13.90 V Pressure: 1959.6 mbar Pressure: 1299.3 mbar
    13. 18Ziomus18

      Dymu nie puści nawet grama , wczoraj ją pogoniłem dosyć mocno i o dziwno już jest lepiej, juz fajnie zaczeła się odpychać, oczywiście DPF na pokładzie może on go w jakiś sposób blokuje?? też zauwazyłem ,że zdarza się jadac ze stała predkościa lubi tak na chwilę sie przydławić ale to jest dosłownie sekunda, zauważyłem jeszcze , że gdy auto jest bez mocy jadać na 2 ciągnac ją do 3000 rpm przy zmianie biegu slychać takie jakby zasysanie gwałtowne powietrza przez turbo nawet nie wiem jak to nazwać. Dziś jeszcze zrobie logi na bypasie bezpośrenio z vacu do gruchy jakieś podpowiedzi odnośnie logów żebym robił je poprawniej by były bardziej czytelne Dzięki również za pomoc i zainteresowanie
    14. 18Ziomus18

      Witaj oczywiście jak wrócce z pracy zrobię stosowne logi , zresztą kolego jakbyś mógł zerknąć na wiadomość priv. Profil oczywiście już uzupełniony wrzucam logi : bassic settings 011 : https://log.malonetuning.com/chart/234275#H8KLCABpdSpbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D log grup 03 08 11 - pierwsza próba https://log.malonetuning.com/chart/234277#H8KLCAAVdipbAgNtwo1NDsOCIBDChcOvMsOrIQHCrXoYw4ICZUJJKjTDg8OUVE9vwqFJw6PDgsOle8Ofw7vCsRYew6V5T8KZVMOkwrLDjBVQO2zDplQ4fWjCkwjCkTLCsRfCgsKdw6QXwrEoKWpVfk3CrcKxd8OGFEgFL8K%2BwpI0w7PCjMOCC8O9I8K3woPDuBDDlMO7wpgBTnHClH7CsyV%2FwoDDlWjDsMKERsOjwoAXwrw6BMOTU37CkVLDpynDtVUzOMO3BSBmwphzw5AAAAA%3D log grup 03 08 11 ten był jako ostatni https://log.malonetuning.com/chart/234276#H8KLCADCnHUqWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA jeszcze muszs zrobic log przy bypasie z vacum do gruchy. może a podstawie tych danych cos uda się rozczytać . Oczywiście kolego Kamil-vag w wiadomości opisałem Ci więcej szczegółów, oczywiście treś tej wiadomości również zostanie przedytowana i wrzucona na forum tak aby pomóc innym mającym podobny problem w załczniku również błąd który pojawia się gdy silnik wpada w tryb awaryjny Dzięki czekam na pomoc Log-Log.txt
    15. 18Ziomus18

      cześć Panowie juz od jakiegos czasu borykam sie z brakiem mocy w moim BRD zrobilem logi dynamiczne które wrzucam tutaj aby mógł ktoś mi pomóc, czasem auto fajnie przyśpiesza jest dynamiczne jest wszystko okej innym razem tak jakby nie miał mocy, kilka razy podczas jazdy zaświeciła sie kontrolka świec żarowy auto kompletnie traciło moc zas po ponownym uruchomieniu było wszystko okej tutaj znajduje sie link do logów: https://log.malonetuning.com/chart/234217#H8KLCABNIilbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D nie wiem w czym tkwi problem , już ręce opadają.