Skocz do zawartości

18Ziomus18

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O 18Ziomus18

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Nowy Korczyn TBU

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Znajomy miał właśnie ostanio problem z BRD'kiem jak sie okazało winnym był czujnik położenia wału chociaż początkowo podejrzewał , że może być problem z wiązka elektryczną silnika , bo problem z uruchomieniem silnika miał tylko w mocno wilgotne dni.
  2. czujnik położenia wału sprawdzałeś? być może to w nim leży problem
  3. Witam Panowie jakieś opinie na temat takich opon: warto nie warto ? użytkował ktoś te gumy? Goodyear Eagle F1
  4. 18Ziomus18

    [TURBO] BRD->CAHA

    Witajcie coś nowego w temacie ? wiadomo jak sprawuje się tak hybryda w BRD?
  5. kamil-vag właśnie przeglądałem pierwszy post i zdziwiło mnie to ze etka pokazuje poduchy montowane od 2008 rok
  6. Witajcie koledzy mam pytanie odnośnie poduszek silnika a mianowicie w moim a4 b7 BRD 2007 rok etka pokazuje ze podchodza do niego poduszki e80199379bf (MONTOWANE OD 08.2008) LEWA Z elektrozaworem oraz 8E0199382AG (OD 2009 MONTOWANA) Powiedzcie czy jets możliwość zamontowania lewej z elektrozaworem 8e0199379ab oraz bez elektro 8e0199382k, ?
  7. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    zmieniłem zaworek zwrotny na pokrywie zaworów który idzie do Vacum Pompy, zaślepiłem podciśnienie które idzie do klap wirowych i chyba to nawet pomogło. A też dziwi mnie czemu początkowo przy zadanym ciśnieniu doładowania w sekundzie 1.71 przy obrotach 2060 ma zadanie ciśnienie 2500.0 a osiąga wartość 1976.2 to mnie jeszcze zastanawia
  8. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    witajcie koledzy rzucicie okiem na logi https://log.malonetuning.com/chart/238590#H8KLCADCucOEwp5bAgNtwo3Diw7DgiAQRcO%2FwoXDtcKQwojDlsOXwrcQFigTSlLCoRnChsKmw7rDtQJNGhcuw689w7fCocK1eMKmw5cjRMKUwp5SwpnCs8KAwoPCgWZOwonDggfCqwTDoTEiWUbCscKRwrggwrHDpCRXacOXw5AaW2cMDsKlwrNsM3IzT8OAVMOwH8K5w67DhDonw5%2FDu8KMwqDDoEfDrjc1w7kDw7QRLjDDgBlucAdVw5%2FChMOqKVs4w6V5Cn1VDcOGfAEkw5tQe8OQAAAA
  9. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Dziś postaram się ogarnąć te logi, ale fakt faktem , że lepiej już śmiga czwóreczka . Również do szczegółowej diagnozie mam przypuszczenia , żę zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony. kamil-vag zobacz jaka dziwna sytuacja pomiary MAFu oraz wskazania przed odpięciem i odpięciem przepławki osiąfają wartości zadane. Trochę mnie to dziwi gdyż pomiar po odpięciu przepływki powinien być zakłócony
  10. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    wiec tak logi zrobione 1. logi bez przepływki i zaslepionym przewodem od klap wirowych: https://log.malonetuning.com/chart/234501#H8KLCADCgsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D log z przepływa oraz z zaslepionymi klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234498#H8KLCADCnsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D bez przepływki i z klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234502#H8KLCADDk8OpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D
  11. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Panowie nie wiem ale prawdopodobnie namierzony potencjalny f*ck up związany z problemami związanymi z moim BRD , dziś odpiąłem przepływomierz i o dziwo auto zaczęło końcu jechać zbierać się tak jak powinno , ale aby się upewnić w 100% odnośnie potencjalnego uszkodzenia muszę przełożyć przepływke od znajomego . Jak na to się zaprujecie czy rzeczywiście ta gadzina może robić takie zamieszanie ?
  12. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    zapomniałem dopisać odcięło go przy 3700 obrotów i wywaliło błąd w komputerze o przeładowaniu overboost , czy ja wiem czy poprawę ciężko stwierdzić. jedyne co mnie bardzo zdziwiło ze przy podpieciu turbo na krótko przy przegazówce nawet na postoju słychać było takie moccno intensywne spanie z okolic turbo, Musze zobaczyć ten n75 wydaje mi sie ze nie ma filterka ale na 100 procent pewny nie jestem, sprawdze.
  13. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Dziś zrobilem logi na bypasie vacum ->turbo https://log.malonetuning.com/chart/234401#H8KLCADDoWUtWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA https://log.malonetuning.com/chart/234400#H8KLCAAGZi1bAgNtwo1NDsOCIBDChcOvMsOrIQHCrXoYw4ICZUJJKjTDg8OUVE9vwqFJw6PDgsOle8Ofw7vCsRYew6V5T8KZVMOkwrLDjBVQO2zDplQ4fWjCkwjCkTLCsRfCgsKdw6QXwrEoKWpVfk3CrcKxd8OGFEgFL8K%2BwpI0w7PCjMOCC8O9I8K3woPDuBDDlMO7wpgBTnHClH7CsyV%2FwoDDlWjDsMKERsOjwoAXwrw6BMOTU37CkVLDpynDtVUzOMO3BSBmwphzw5AAAAA%3D rzucicie fachowym okiem ?
  14. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Posprawdzam kolejny raz przewody podciśnieniowe może coś mi umknęło, jest irytujące raz auto śmiga jak należy a drugim razem. Powiedzcie mi też czy sprawdzając zmienna geometrię np duża strzykawką oraz obserwując sztange turbiny która chodzi płynnie można przejąć, że geometria jes wporzadku ? myslalem włąsnie tez o zaworze n75 bo właściwie zastanawia mnie to dziwne zachowanie autaw jezdzie , że tak nagle przerwie tak jakby nagle odcieło podciśnienie na chwile puszczane na wysterowanie turbiny
  15. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Tylko taki bład p0299 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 37 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2400 /min Torque: 288.0 Nm Speed: 74.0 km/h 63.18 % Voltage: 13.90 V Pressure: 1959.6 mbar Pressure: 1299.3 mbar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...