Jump to content

18Ziomus18

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About 18Ziomus18

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Nowy Korczyn TBU

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. witajcie koledzy mam prośbę związaną oczywiście z Vagiem, poszukuje informacji nt rozmieszczenia emblematów na tylnej klapie w VW LUPO gdyby ktoś miał będe bardzo wdzięczny
  2. Witam kupię poduszkę bez czujnika do silniak BRD o kodzie 8e0199382ag miałby ktoś na zbyciu?
  3. Zobacz ofertę Poduszka silnika BRD 8e0199382ag Witam kupię poduszkę bez czujnika do silniak BRD o kodzie 8e0199382ag miałby ktoś na zbyciu? Dodający 18Ziomus18 Wysłano 09.04.2019 Kategoria Kupię
  4. Znajomy miał właśnie ostanio problem z BRD'kiem jak sie okazało winnym był czujnik położenia wału chociaż początkowo podejrzewał , że może być problem z wiązka elektryczną silnika , bo problem z uruchomieniem silnika miał tylko w mocno wilgotne dni.
  5. czujnik położenia wału sprawdzałeś? być może to w nim leży problem
  6. Witam Panowie jakieś opinie na temat takich opon: warto nie warto ? użytkował ktoś te gumy? Goodyear Eagle F1
  7. Witajcie coś nowego w temacie ? wiadomo jak sprawuje się tak hybryda w BRD?
  8. kamil-vag właśnie przeglądałem pierwszy post i zdziwiło mnie to ze etka pokazuje poduchy montowane od 2008 rok
  9. Witajcie koledzy mam pytanie odnośnie poduszek silnika a mianowicie w moim a4 b7 BRD 2007 rok etka pokazuje ze podchodza do niego poduszki e80199379bf (MONTOWANE OD 08.2008) LEWA Z elektrozaworem oraz 8E0199382AG (OD 2009 MONTOWANA) Powiedzcie czy jets możliwość zamontowania lewej z elektrozaworem 8e0199379ab oraz bez elektro 8e0199382k, ?
  10. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    zmieniłem zaworek zwrotny na pokrywie zaworów który idzie do Vacum Pompy, zaślepiłem podciśnienie które idzie do klap wirowych i chyba to nawet pomogło. A też dziwi mnie czemu początkowo przy zadanym ciśnieniu doładowania w sekundzie 1.71 przy obrotach 2060 ma zadanie ciśnienie 2500.0 a osiąga wartość 1976.2 to mnie jeszcze zastanawia
  11. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    witajcie koledzy rzucicie okiem na logi https://log.malonetuning.com/chart/238590#H8KLCADCucOEwp5bAgNtwo3Diw7DgiAQRcO%2FwoXDtcKQwojDlsOXwrcQFigTSlLCoRnChsKmw7rDtQJNGhcuw689w7fCocK1eMKmw5cjRMKUwp5SwpnCs8KAwoPCgWZOwonDggfCqwTDoTEiWUbCscKRwrggwrHDpCRXacOXw5AaW2cMDsKlwrNsM3IzT8OAVMOwH8K5w67DhDonw5%2FDu8KMwqDDoEfDrjc1w7kDw7QRLjDDgBlucAdVw5%2FChMOqKVs4w6V5Cn1VDcOGfAEkw5tQe8OQAAAA
  12. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Dziś postaram się ogarnąć te logi, ale fakt faktem , że lepiej już śmiga czwóreczka . Również do szczegółowej diagnozie mam przypuszczenia , żę zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony. kamil-vag zobacz jaka dziwna sytuacja pomiary MAFu oraz wskazania przed odpięciem i odpięciem przepławki osiąfają wartości zadane. Trochę mnie to dziwi gdyż pomiar po odpięciu przepływki powinien być zakłócony
  13. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    wiec tak logi zrobione 1. logi bez przepływki i zaslepionym przewodem od klap wirowych: https://log.malonetuning.com/chart/234501#H8KLCADCgsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D log z przepływa oraz z zaslepionymi klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234498#H8KLCADCnsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D bez przepływki i z klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234502#H8KLCADDk8OpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D
  14. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    Panowie nie wiem ale prawdopodobnie namierzony potencjalny f*ck up związany z problemami związanymi z moim BRD , dziś odpiąłem przepływomierz i o dziwo auto zaczęło końcu jechać zbierać się tak jak powinno , ale aby się upewnić w 100% odnośnie potencjalnego uszkodzenia muszę przełożyć przepływke od znajomego . Jak na to się zaprujecie czy rzeczywiście ta gadzina może robić takie zamieszanie ?
  15. 18Ziomus18

    2,0 TDI BRD

    zapomniałem dopisać odcięło go przy 3700 obrotów i wywaliło błąd w komputerze o przeładowaniu overboost , czy ja wiem czy poprawę ciężko stwierdzić. jedyne co mnie bardzo zdziwiło ze przy podpieciu turbo na krótko przy przegazówce nawet na postoju słychać było takie moccno intensywne spanie z okolic turbo, Musze zobaczyć ten n75 wydaje mi sie ze nie ma filterka ale na 100 procent pewny nie jestem, sprawdze.
×
×
  • Create New...