Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 brd - WIBRACJE Auta


18Ziomus18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Borykam się z problemem wibracji oraz  drgania auta przy wyższych prędkościach 120-140 km/h, już sam nie wiem za co się brać.

objawy :

przy mocnym przyśpieszaniu zaczyna drgać cała buda oraz strasznie zaczyna   drgać drążek zamiany biegów , wibracje zaczynają sie pojawiać  przy wyższych prędkościach, przykładowo rozpędzę  auto do 140 wrzucę luz nadal są odczuwalne te wibracje.

Przy mocnym przyśpieszaniu na 3 biegu wibracje oraz drgania przenoszą się do kabiny , czuć wibracje na desce rozdzielczej.

 

- koła wyważone , przeguby wewnętrzne wymienne , poduszki pod silnikiem raczej dobre

dodam że gdy zaczynają się pojawiać wibracje czuć  jak zaczyna drgać kierownica

Macie może jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym posprawdzał wtryski. Miałem przypadek forda kugi I gdzie przy przyspieszaniu trzęsło autem jakby wał telepał autem. Po weryfikacji wtrysków-wymianie i zaprogramowaniu przestało.

EDIT: spróbuj podmienić i zaprogramować wtryski i zobacz jak wtedy

Edytowane przez muniek32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się z tym jeszcze borykam. Czasami samo wyważenie kół w zwykłym warsztacie wulkanizacji nic nie pomoże. Ostatnio znajomy polecił mi zrobienie testu drogowego Hunter. Jak chcesz to ewentualnie wrzuć koła z samochodu gdzie nie trzęsie to wyjdzie ci najtaniej. Sprawdzałeś tarcze hamulcowe, czy nie są krzywe?

https://www.youtube.com/watch?v=w7HFqBGpjZM

 

Edytowane przez kuba.tkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, dwumas też może dawać takie oznaki. Choć sprawdzenie wtrysków jest mniej inwazyjne i łatwiejsze do weryfikacji. Jak coś ustalisz to daj znać, coś pomożemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kuba.tkn napisał:

Sam się z tym jeszcze borykam. Czasami samo wyważenie kół w zwykłym warsztacie wulkanizacji nic nie pomoże. Ostatnio znajomy polecił mi zrobienie testu drogowego Hunter. Jak chcesz to ewentualnie wrzuć koła z samochodu gdzie nie trzęsie to wyjdzie ci najtaniej. Sprawdzałeś tarcze hamulcowe, czy nie są krzywe?

https://www.youtube.com/watch?v=w7HFqBGpjZM

 

Tarcze założone nowe  do tego pomierzone pod względem bicia bocznego wszystko mieści się w normie, najdziwniejsze jest to że jadąc 130 km/h odpuszczam na luz to owe wibracje nie ustają  jak również pojawiają się drgania na kole kierownicy.

 

Robią taki test wbijam 5 i od niskich obrotów 1100 dając but w podłogę nie czuć żadnych drgań wibracji itp , a to właśnie przy tych  partiach obrotów dwumas jest raczej najbardziej obciążony pracą, oczywiście nie wykluczam że to może być właśnie to.

CO do wtrysków to sprawdzałem tylko korekcje i nie odbiegają od normy są na poziomi +0,15 do -0,15

 

Edytowane przez 18Ziomus18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...