Marion22 Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 Witam. Mam problem z moim a4 b5 1.9 tdi 110KM. Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze turbina nie wstaje, rozpędzenie samochodu do 100 zajmuje dobre 20-25sekund. Błędy VAG 00553 - Mass Air Flow Sensor(G70) 00575 - Intake Manifold Pressure 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer Po skasowaniu jeden powraca natychmiastowo: 00553 - Mass Air Flow Sensor(G70) Na razie zrobiłem dwie grupy. Jeśli będą potrzebne inne to dorobię. Nie ciągnąłem go wyżej bo tak muli, że mam wrażenie jakby zaraz miał wypluć silnik. 003-008-011 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 001-004 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
karol190 Opublikowano 19 Września 2020 Opublikowano 19 Września 2020 Wygląda na uszkodzony przepływomierz - stąd ten błąd, albo zabrudzony. Zwróć uwagę na log z grupy 003, w drugiej kolumnie masz wartość oczekiwaną, a w trzeciej aktualną, aktualna, ta wartość jaką daje przepływomierz, nie jest zbliżona/równa oczekiwanej.
Dyzioo77 Opublikowano 19 Września 2020 Opublikowano 19 Września 2020 (edytowane) Post został usunięty. Edytowane 19 Września 2020 przez Dyzioo77
Marion22 Opublikowano 19 Września 2020 Autor Opublikowano 19 Września 2020 Dzięki. Postaram się załatwić przepływkę na podmiankę. Obstawiałem nieszczelność w dolocie bo coś syczało jak turbo powinno wstawać. Faktycznie była, wymieniłem przewód z dziurą i dalej turbo nie wstaje. Myślisz, że ten przepływomierz może mieć wpływ na to turbo czy to zapieczone łopatki albo już jest padnięte? Bo w logu 11 ciśnienie jakieś pokazuje.
karol190 Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 15 godzin temu, Marion22 napisał: Dzięki. Postaram się załatwić przepływkę na podmiankę. Obstawiałem nieszczelność w dolocie bo coś syczało jak turbo powinno wstawać. Faktycznie była, wymieniłem przewód z dziurą i dalej turbo nie wstaje. Myślisz, że ten przepływomierz może mieć wpływ na to turbo czy to zapieczone łopatki albo już jest padnięte? Bo w logu 11 ciśnienie jakieś pokazuje. Na razie skupmy się na przepływce. W jakim stanie masz filtr powietrza? Jeśli nie ma syfu to odłącz kabel od przepływki i sprawdź czy dobrze ciągnie.
Marion22 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) Filtr powietrza był niedawno wymieniany. Jak odłączyłem wtyczkę od przepływki dalej to samo i bez zmian nadal brak mocy. Edytowane 22 Września 2020 przez Marion22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się