Endriu2707 Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 Witajcie, kupiłem jakiś czas temu a4 b7 1,6 benzyna. Jedyne z czym się muszę zmierzyć to jakiś wyciek, czy to spod uszczelki zaworów, ale raczej gdzieś niżej się leje. Drugi problem to drżenie silnika na biegu jałowym, obroty falują bardzo delikatnie, można powiedzieć nie zauważalnie. Przepustnicę wyczyściłem i nic lepiej. Jest to trochę denerwujące, również przy ruszaniu bo najpierw delikatnie ujmnie gazu, a później już normalnie przyśpiesza. Czy to mogą być te zaniżone obroty jak w wielu tematach tu? Nigdy się w żadnym aucie nie spotkałem z tym.
szpakuziom Opublikowano 19 Września 2020 Opublikowano 19 Września 2020 Drżenie silnika to raczej poduszki silnika, a co do falowania obrotów to może sprawdź całą odmę.
Endriu2707 Opublikowano 25 Września 2020 Autor Opublikowano 25 Września 2020 (edytowane) Witam ponownie. Próbuję jakoś rozwikłać ten problem i zauważyłem, że może to być spowodowane układem wspomagania gdyż jak kręce kierownicą to słychać głośno pompę i obroty spadają. Jakby miał ciężko z tym wspomaganiem. Czym to może być spowodowane? Miał ktoś podobny problem? Przepustnica w miarę wyczyszczona i po odpięciu egr nic lepiej nie było to jakby ten tok odrzucam. Edytowane 25 Września 2020 przez Endriu2707
Rosomak91 Opublikowano 25 Września 2020 Opublikowano 25 Września 2020 2 godziny temu, Endriu2707 napisał: Witam ponownie. Próbuję jakoś rozwikłać ten problem i zauważyłem, że może to być spowodowane układem wspomagania gdyż jak kręce kierownicą to słychać głośno pompę i obroty spadają. Jakby miał ciężko z tym wspomaganiem. Czym to może być spowodowane? Miał ktoś podobny problem? Przepustnica w miarę wyczyszczona i po odpięciu egr nic lepiej nie było to jakby ten tok odrzucam. Przy kręceniu kierownicą w miarę normalne jest to że silnik ma większe obciążenie i go lekko pociągnie po obrotach, chociaż domyślam się że powinny stać sztywno jak fi*tek nastolatka o poranku. Tak czy inaczej nie powinno wyć wspomaganie. Sprawdź ilość płynu w układzie wspomagania, jeśli jest w normie i wyje to nie jest najlepiej. Falujące obroty to całkiem częsty przypadek w tych silnikach. Lekkie przyduszenie po dodaniu gazu to też "norma". Kiedyś z tym walczyłem i nic nie ugrałem. Gdzieś czytałem, że pomaga lekkie podniesienie obrotów jałowych. Sprawdź szczelności dolotu i odmy. Podłącz auto pod komputer, może tam coś ciekawego wyjdzie. Jak kolega pisał wyżej - jeśli drgania przechodzą na budę to raczej poduszki silnika będą winne - też zależy jak bardzo nierówno silnik pracuje.
Endriu2707 Opublikowano 25 Września 2020 Autor Opublikowano 25 Września 2020 Dzięki za odpowiedź. Być może tak ma być. Dodatkowo Kat był wymieniany przez poprzedniego właściciela. Muszę od sprawdzenia błędów zacząć, podjadę do kogoś. Szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś więcej od Audi, reszta wygląd jak i wyposażenie mam ok, widocznie taka uroda tego silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się