[B5 AJM] dziwny przyrost obrotów
0

    16 postów w tym temacie

    po odpaleniu silnika obroty ,oczywiście na biegu jałowym, są na poziomie 850.Po okolo 5-7 min.pracy silnika obroty same bez dotykania pedalu przyspieszania wzrastają do 1200 i tak przez nastepne 5-7 min. po czym zaczynają powoli spadać do 850.Jesli wylącze zapłon przy tych podwyższonych 1200 i ponownie odpalę do wskakują na 2500 na 2-4 sekundy później spadają na 1200 i po 5-7 min do własciwych 850.Dzieje się tak za każdym razem.

    Prosze o pomoc w diagnozie.

    pozdrawiam :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ciezko cos poradzic .. moze potencjometr pedały gazu ,a moze cos innego ... podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić

    Gdzie ją znajdę ma ktoś jakiś rysunek?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Sprawdź przepustnicę

    w AJMie ? :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić

    kolego nie pisz bzdur!

    moze potencjometr pedały gazu

    obawiam sie ze raczej nie

    podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd.

    mialem kilka razy podobny problem - (zeszlego lata jak bylo bardzo goraco i tylko po dluzszym postoju auta) po odpaleniu wskakiwal na chwile na 2500o/minproblem samoczynnie zniknal :eek: i wiecej sie nie pojawil. VAG nic kompletnie nie pokazal.

    sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej

    moze to i zdychajacy pompowtrysk .... :rolleyes:

    jakos sam zainteresowany sie nie odzywa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a co mam mówić ? nie mam pomysłu ani vaga jakiejś konkretnej podpowiedzi też nie :cry:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    vaga, ktos w szczecinie pewnie ma, zapytaj chlopakow w spocikach.

    ja stawiam na pompowtrysk lub swiece

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ja stawiam na pompowtrysk lub swiece

    może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie)

    vaga, ktos w szczecinie pewnie ma, zapytaj chlopakow w spocikach.

    pytałem na forum ,ale ze szczecina nikt się nie odezwał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund

    1s to max co mi sie swiecila, nawet przy ostrych mrozach

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Tuborg 1 napisał/a:

    kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund

    1s to max co mi sie swiecila, nawet przy ostrych mrozach

    No własnie. Prosiłem w warsztacie żeby sprawdzili świeczki.Zrobili to i powiedzieli ,że są OK

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie)
    przyczyną może być czujnik temp. płynu

    koniecznie podepnij vaga pogadaj z ludźmi tu Grupa Zachodniopomorska napewno ktoś ma :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przyczyną może być czujnik temp. płynu

    Czy da się sprawdzić tę temperaturę climatronikiem?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Czy da się sprawdzić tę temperaturę climatronikiem?

    tak, jest o tym w wątku o termostacie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok jutro sprawdzę temperatury na kanale 49 i 51 podczas jazdy do pracy.Mam ze 30 km,więc siliczek powinien się już zagrzać

    [ Dodano: 02-04-2007, 09:47 ]

    no więc rano w garażu jeszcze :

    kanał 49 - 30

    51 - 11

    55 - 8

    po przejechaniu ok 20 km

    kanał 49 - 81

    51 - 90

    55 - 1

    z tego wynika ,że termostat trzeba wymienić,ale chyba uszkodzony termostat nie powodowałby takich zakłóceń w obrotach silnika?

    Czujnik prawdopodobnie dobry?

    [ Dodano: 07-04-2007, 15:16 ]

    Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc???? :frown:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members