Hudy_007 Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Witam, dawno nie mnie nie było ale przejdźmy do sedna sprawy. Mam problem z obrotami jak silnik osiągnie 90 stopni to na biegu jalowym zaczynaja rosnac obroty do 1300 same. Dodam że jak otworzę maskę to słychać dziwne syczenie z silnika od strony podszybia. Sprwdzilem przewody dolotowe gdzie moglem i jest dobrze. Jest taka mozliwosc ze wydmuchnelo uszczelke z pod kolektora? Dodam ze na zimnym silniku jest ok 900. Wykluczam silnik krokowy bo by się tak działo za każdym razem jak uruchomie silnik cieply czy zkmny byly by wieksze obroty jeśli się mylę to mnie poprawcie. Co może być jeszcze za to odpowiedzialne przepustnice? Sonda lambda?
dareckim11 Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Cześć. Na początek odczytać błędy. Prawdopodobnie masz nieszczelność w układzie dolotowym, lub układzie odpowietrzenia silnika. Ewentualnie przewody podciśnieniowe. Jeszcze bym sprawdził w blokach pomiarowych temperatury, zasysanego powietrza, płynu chłodzącego na silniku i chłodnicy oraz temp. na zewnątrz.
Hudy_007 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Opublikowano 3 Listopada 2020 Odma wymieniona wraz przewodami. Także też odpada. Muszę w takim razie podjechać i z podpiąć. Jak były by to przewody podciśnienia samochód nie miał by mocy A on się zbiera jak zły.
ulisses Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 Sprawdź czy przez serwo nie ciągnie lewego powietrza.
Hudy_007 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Opublikowano 3 Listopada 2020 Nic nie słychać i nie widać przy serwie
ulisses Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 Na oko i ucho to chłop w szpitalu umarł, kompresor albo wytwornica dymu i wtedy możesz być pewien że nie masz nieszczelności.
Mano4 Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 Problemem może być zawór n80 sprawdź czy cyka powinien na wolnych obrotach się uruchamiać.
Hudy_007 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Opublikowano 3 Listopada 2020 Zawor sprawdzony działa i cyka
dareckim11 Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 Zerknij jeszcze na przepustnice, jak będzie brudna to ja umyj. Warto też ją sprawdzić w blokach pomiarowych jak ona pracuje.
Hudy_007 Opublikowano 6 Listopada 2020 Autor Opublikowano 6 Listopada 2020 (edytowane) Przepustnica ok. Po podlaczeniu pc wyszlo ze podwyższone obroty biegu jałowego nieszczelność w układzie. Przejrzałem cały układ i nie wiem wciąż, ale jak wyłącza silnik przykre rękę do odmy okolice kopolki to słychać jak by tam była nieszczelność czy jest to możliwe i cały ten dziwny świat z stamtąd jak by się wydobywa. Czy istnieje możliwość że padła odma i dlatego tak warjuja obroty dodam jak załaczy się wentylator od klimatyzacji obroty spadają. Dodam ze odma nie jest nigfzie brudna olejem. Edytowane 6 Listopada 2020 przez Hudy_007
Mano4 Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 (edytowane) Pisałeś że odma wymieniona?To podstawa przy tym motorze.Ew pcv delete zamontuj. Edytowane 6 Listopada 2020 przez Mano4 Bląd
Hudy_007 Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Opublikowano 8 Listopada 2020 Odma nie wymieniona. Czekam jutro będzie nowa. Przypuszczam że to dziwne syczenie wydobywa się z niej właśnie
Hudy_007 Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Opublikowano 8 Listopada 2020 Odma nie wymieniona. Czekam jutro będzie nowa. Przypuszczam że to dziwne syczenie wydobywa się z niej właśnie
Hudy_007 Opublikowano 9 Listopada 2020 Autor Opublikowano 9 Listopada 2020 Witam, trmat do zamknięcia. Okazało się że membrana w odmie się rozerwala. To było przyczyną wysokich obrotów i dziwnego syczenia. Wymiana odmy pomogła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się