Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty na rozgrzanym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dawno nie mnie nie było ale przejdźmy do sedna sprawy. Mam problem z obrotami jak silnik osiągnie 90 stopni to na biegu jalowym zaczynaja rosnac obroty do 1300 same. Dodam że jak otworzę maskę to słychać dziwne syczenie z silnika od strony podszybia.  Sprwdzilem przewody dolotowe gdzie moglem i jest dobrze. Jest taka mozliwosc ze wydmuchnelo uszczelke z pod kolektora? Dodam ze na zimnym silniku jest ok 900. Wykluczam silnik krokowy bo by się tak działo za każdym razem jak uruchomie silnik cieply czy zkmny byly by wieksze obroty jeśli się mylę to mnie poprawcie. Co może być jeszcze za to odpowiedzialne przepustnice? Sonda lambda?

Opublikowano

Cześć. Na początek odczytać błędy.  Prawdopodobnie masz nieszczelność w układzie dolotowym, lub układzie odpowietrzenia silnika.  Ewentualnie przewody podciśnieniowe. Jeszcze bym sprawdził w blokach pomiarowych temperatury, zasysanego powietrza, płynu chłodzącego na silniku i chłodnicy oraz  temp. na zewnątrz.      

Opublikowano

Odma wymieniona wraz przewodami. Także też odpada. Muszę w takim razie podjechać i z podpiąć. Jak były by to przewody podciśnienia samochód nie miał by mocy A on się zbiera jak zły.

Opublikowano

Sprawdź czy przez serwo nie ciągnie lewego powietrza.

Opublikowano

Nic nie słychać i nie widać przy serwie

Opublikowano

Na oko i ucho to chłop w szpitalu umarł, kompresor albo wytwornica dymu i wtedy możesz być pewien że nie masz nieszczelności.

Opublikowano

Problemem może być zawór n80 sprawdź czy cyka powinien na wolnych obrotach się uruchamiać.

Opublikowano

Zawor sprawdzony działa i cyka

Opublikowano

Zerknij jeszcze na przepustnice, jak będzie brudna to ja umyj. Warto też ją sprawdzić w blokach pomiarowych jak ona pracuje.

 

Opublikowano (edytowane)

Przepustnica ok. Po podlaczeniu pc wyszlo ze podwyższone obroty biegu jałowego nieszczelność w układzie. Przejrzałem cały układ i nie wiem wciąż, ale jak wyłącza silnik przykre rękę do odmy okolice kopolki  to słychać jak by tam była nieszczelność czy jest to możliwe i cały ten dziwny świat z stamtąd jak by się wydobywa. Czy istnieje możliwość że padła odma i dlatego tak warjuja  obroty dodam jak załaczy się wentylator od klimatyzacji obroty spadają. Dodam ze odma nie jest nigfzie brudna olejem.

Edytowane przez Hudy_007
Opublikowano (edytowane)

Pisałeś że odma wymieniona?To podstawa przy tym motorze.Ew pcv delete zamontuj.

 

Edytowane przez Mano4
Bląd
Opublikowano

Odma nie wymieniona. Czekam jutro będzie nowa. Przypuszczam że to dziwne syczenie wydobywa się z niej właśnie  

Opublikowano

Odma nie wymieniona. Czekam jutro będzie nowa. Przypuszczam że to dziwne syczenie wydobywa się z niej właśnie  

Opublikowano

Witam, trmat do zamknięcia. Okazało się że membrana w odmie się rozerwala. To było przyczyną wysokich obrotów i dziwnego syczenia. Wymiana odmy pomogła. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...