kubabkb Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Panowie wrzucam logi do oceny, dodam ze 4 pompka byla wymienianan na regenerowana dwa lata temu, ale widze ze dalej jest cos z nia nie tak. co moze byc tego drugi podczaas jazdy na roznych biegach https://log.tunezilla.com/s/sLgvJ901 Edytowane 7 Listopada 2020 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Jest trochę podwyższona korekcja, BIP-y na wtryskach też dośc wysokie na PD-ka I generacji... Być może znowu uszczelnienia do wymiany, być może słaba regeneracja... Dodajesz coś do paliwa, jakiś środek ? Czyściłeś kiedy wtryski czym kolwiek ?
kubabkb Opublikowano 11 Listopada 2020 Autor Opublikowano 11 Listopada 2020 dodaje do baku ARCHOIL AR6900-D MAX DODATEK DO DIESLA ( 3 razy jak do tej pory zastosowany) ogolnie niczym innym juz nie czyscilem wtryskow ten 4 wtrsyk byl wymieniany na regenerowany , ale jak widac podcas odpalania wartosci dochodza do 2.9 na plus moze juz tak gniazdo jest wyrobione
kamil-vag Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Być może słabo przygotowane przy montażu i problem powrócił
kubabkb Opublikowano 11 Listopada 2020 Autor Opublikowano 11 Listopada 2020 co bys Kamil polecil zrobic w tej sytuacji ? moze byc tak ze to tylko wina tej 4 pompki ? czy bardziej uszczelnienia badz jeszcze czegos innego?
kamil-vag Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 Sam bd to robił czy oddasz do zakładu ?
kubabkb Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Opublikowano 13 Listopada 2020 chce oddac do zakladu. sam nie podejme sie tego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się