kAtowice.27 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Mam nowe auto z 2008 roku ( lecz nie mam gwarancji na polske nie chce się rozpisywać dlaczego ) Posiadam 1/9TDI z 105KM mam od pewnego czasu drżenie - mrowienie na pedale sprzęgła. Dzieje się tak na biegu przy puszczaniu u samej góry jak już bierze i na luzie .Dziwne to jest.Zauważyłem tez ze jest szarpniecie na zimny silniku jak sie zmienia bieg z 1,2 ale tylko na zimnym silniku .Co może to być winne Proszę o pomoc
ALBINEK Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Wygląda mi to na docisk,zobaczymy co inni o tym myślą.
slodki79 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dwumas pracuje i takie mrowienie będziesz czuć,a uwierz mi lekko on tam nie ma,bo wszystkie przeciążenia musi zbić(przynajmniej ztłumić) tłumik drgań na tarczy sprzęgła już jest za słaby na nowoczesne silniki,dlatego jeździmy z dwumasem
kAtowice.27 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mi dzis poiwedziano ze dómas poszedł lecz czy to jest to no to nie daja gwarancji mam tak dalej jezdzic az sie cos rosypie .Czy to normalne .Co to jest ten tłumik drgań jest to wymienialne
ALBINEK Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Na tej stronie u góry, koło dwumasowe świetny materiał plus filmik .Obejrzyj to a wszystkiego się dowiesz.
kAtowice.27 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A co sadzicie o używanym kole dwu masowym [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 01:11_________________________________________________Dzis rozebrali mi auto i okazuje sie ze nie posiadam koła dwu masowego ze ten typ nie posiada i jest to mało spotykane . Jakie sprzegło polecacie mi [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2009, 18:11_________________________________________________Ale takie sa serwisy nie znają sie na robocie.Poważnie bylem w serwisie seata w k-ce to powiedziano mi ze ma kolo dwumasowe. Pojechałem dziś do innego serwisu i tam stwierdzono że to niema tego dwumasowego kola że seat od rocznika 2007 wycofał sie z koła dwu masowego mam oznaczenie AXR. Nie znam sie na tym co to jest łożysko oporowe i jakie są koszta tego .Ponieważ w seacie doradzili mi wymienić cały komplet sprzęgła- tarcza ścierna, tarcza dociskowa,łożysko oporowe firmy sasch 849zł lub luk 810zł + montaż 458zł . Dzieje się coś takiego że jak sie przechodzi z 1 na 2 bieg tu szarpniecie nic nie daje np dodanie więcej gazu . Nieraz słychać taki metaliczny oddźwięk z sprzęgła i oczywiście drżenie pedału sprzęgła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się