kamilm123 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 (edytowane) Witam. W moim BFB pękła głowica, która miała oznaczenie AUM i numer 058103373D. Jeśli kupię inną to wystarczy, żeby ten numer 058103373D a konkretniej jego ostatnia litera była też D? Bo mam głowice z takim samym numerem ale wybite jest na niej ADR a niczym się różni od tej co miałem teraz. Edytowane 12 Listopada 2020 przez kamilm123
kakamber1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 W wolnossacych glowicach (ADR) są inne zawory i prowadnice wydechowe. Do turbo powinno się je wymienić przynajmniej teoretycznie.
kamilm123 Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Opublikowano 12 Listopada 2020 (edytowane) Głowica jest zrobiona właśnie cała i gość który to robił mówił, żeby nie patrzeć na oznaczenie ADR bo będzie pasowała ta głowica. Może być, że sama głowica jest ADR a zawory i reszta jest zrobiona tak, że będzie pasować do mojego silnika? Ewentualnie jak to sprawdzić czy będzie wszystko ok? Edytowane 12 Listopada 2020 przez kamilm123
kakamber1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 Głowica będzie pasować tylko pytanie jakie zawory i prowadnice tam siedzą.Podobno da się jeździć na nieprzerobionej głowicy ale po coś seryjnie są tam te inne bardziej odporne na temperature zawory i prwadnice.
kamilm123 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 Nie da się jeździc na głowicy od adr i wałkami od bfb. Auto jest słabsze i turbo grzeje się przy spokojnej jeździe. Sprawdziłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się