spiderek27 Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Witam wszystkich,od pewnego czasu po 8 latach bezproblemowej eksploatacji mojej A4 b5 tdi 90 km silnik AHU,w końcu pojawił się mały problem,a jest nim nierówna praca silnika zarówno na wolnych obrotach jak i podczas jazdy,znajomy kolegi stwierdził że to wina brudnego nastawnika,został wyczyszczony,po tej akcji autko zdecydowanie mniej telepie silnikiem ale problem nie został w pełni rozwiązany,ostatnio trafiła się okazja zakupić zregenerowany na stanowisku bosch nowy nastawnik,po wymianie bez zmian,szarpie dalej,autko odpala bez problemu,nie dymi,jest dynamiczne jak na 90km,ale problem tkwi w tym telepaniu silnika od czasu do czasu,i tu pytanie cóż to może być?,posiadam vcdsa wiec pewnie trzeba będzie zrobić logi,bo bez tego ani rusz?,jeżeli tak to które grupy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Jaki jest kąt wtrysku i dawka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiderek27 Opublikowano 19 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Dawka paliwa około 4.5 skacze 4 do 5,kąt wtrysku 52. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się