Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Notlauf + temp. cieczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę zdjęć z pracy ;)

 

IMG-20210108-WA0010.jpg

 

IMG_20210109_163412.jpg

 

IMG-20210108-WA0009.jpg

IMG-20210110-WA0010.jpg

Edytowane przez Michałwr
Opublikowano (edytowane)

Czyżby przewód olejowy stawiał opór? :chytry:

Czerwona gruszka świetnie wygląda. 

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

Ta, ukręciłem go niestety ?. Trzeba było zamówić nowy, montaż nowego też do szybkich i sprawnych nie należy

Opublikowano
Teraz, Michałwr napisał:

Ta, ukręciłem go niestety ?. Trzeba było zamówić nowy, montaż nowego też do szybkich i sprawnych nie należy

Obserwuj czy nie cieknie. 

Opublikowano

Moje zdanie osobiste to katalizator w tdi być powinien 

Opublikowano

Jest jakiś konkretny powód? Czy po prostu proekologicznie?

Opublikowano

Ekologię to trzeba ekologom zostawić. Po prostu też w życiu kombinowałem z katem i z czasem turbina zaczyna wydawać dziwne dźwięki,jęki i dostaje bardzo szybko luzu. Tyle zaobserwowałem w przeciągu kilkuset tysięcy km. Taka moja opinia ale każdy robi po swojemu 

Opublikowano
12 minut temu, Lu-Gi napisał:

Ekologię to trzeba ekologom zostawić. Po prostu też w życiu kombinowałem z katem i z czasem turbina zaczyna wydawać dziwne dźwięki,jęki i dostaje bardzo szybko luzu. Tyle zaobserwowałem w przeciągu kilkuset tysięcy km. Taka moja opinia ale każdy robi po swojemu 

Turbosprężarka część zamienna. Teraz ma wszystko ruszone, to z wymianą pójdzie szybko :decayed:

Opublikowano
17 minut temu, Lu-Gi napisał:

Ekologię to trzeba ekologom zostawić. Po prostu też w życiu kombinowałem z katem i z czasem turbina zaczyna wydawać dziwne dźwięki,jęki i dostaje bardzo szybko luzu. Tyle zaobserwowałem w przeciągu kilkuset tysięcy km. Taka moja opinia ale każdy robi po swojemu 

To jest bardzo ciekawe co piszesz, bo zawsze się mówi, że kat utrudnia odprowadzanie spalin co wydaje się być logiczne. Z kolei mało osób mówi co się dzieje z autopsji po ileś tam tyś. kilometrów. Powiem szczerze myślałem o kacie tym bardziej, że jest duży nacisk ze strony ekologów na normy euro. Wiadomo, że kijowo by było mieć samochód, którym nie wjedziesz do centrum, bo masz słabe normy. Po tym jak się zorientowałem, że nie dostanę kata, który spełni tą normę euro 5, to odpuściłem sobie zakup drogiego katalizatora, gdzie jeszcze buszowała myśl w głowie, że spoko kasa w kieszeni i turbo przy okazji odetchnie

Opublikowano

Każdy ma swoje zdanie w tym temacie ale po latach dłubania przy tdi stwierdzam że kat powinien być. Tym bardziej że mocy to raczej nie przybywa, nie ma tego jebniecia które pd powinien mieć. Nie ma smrodu z wydechu że aż w oczy szczypi i ciszej w aucie jest. To tylko moje osobiste zdanie a każdy robi jak uważa. 

Opublikowano

Nie twierdzę, że nie masz racji. Na chwilę obecną już kata nie ma, więc czas zweryfikuje jak się to odbije na turbo. Obyś się mylił, bo wtedy zaoszczędzić mi to ładną sumę w kieszeni ? Co do ciszy to jest jeden tłumik przelotowy z fmica także z ciszą to wiesz jak to w tym przypadku wygląda... ??

IMG_20201217_194253.jpg

IMG_20201116_141149.jpg

Opublikowano

Zbiłem kilka razy hamulcem, żeby znowu zobaczyć jak pompuje. Nie wiem czemu wskazówka tak wariowała... Sorry za dzwonek z telefonu w połowie, ale nie miałem jak odrzucić

Opublikowano

Wg. mnie te skoki wskazówki normalne nie są. Pompa ładuje. Przejrzałbym instalację podciśnienia. Zobacz jak gruszka na turbo się zachowuje, kiedy wskazówka drży. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...