hubertzt Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Witam szanowne grono. Na początku chce się przywitać :-) Mam na imię Hubert, mam 34 lata i rozglądam się za a4 B8 1.8 tfsi. Dzisiaj oglądałem jedną sztukę w Radomiu i w związku z tym mam pytanie o multitronica. Jeżeli jego położenie jest na "P" obroty są spoko około 720. Przygazowywując tak do w 2 tys. obrotów i puszczając gaz obroty ładnie spadają do w/w wartości ale po około 1s jest takie cyknięcie (tak jakby przekaźnik) po czym obroty spadają do 600-500 i wracają do 720. Moje pytanie: czy tak powinno być ?? Dodam że za każdym przygazowaniem tak się dzieje. Prócz tego skrzynia wkręca się i nie szarpie. Teraz drugie pytanie. Po przełączeniu na D i puszczeniu hamulca mija około 2s zanim auto zacznie się toczyć (bez dodawania gazu). Czy tak powinno być ?? Przyznam że jest to pierwszy Automat z jakim mam doczynienia :-) P.S. z góry dzięki za odpowiedzi, jeżeli to zły dział to proszę o wybaczenie i przeniesienie tematu. Pozdrawiam Hubert
pawel72689 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Nie powinno tak być. Ta skrzynia ciągnie od razu chyba że wymaga już remontu jak ta co opisales.
hubertzt Opublikowano 9 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2021 8 godzin temu, pawel72689 napisał: Nie powinno tak być. Ta skrzynia ciągnie od razu chyba że wymaga już remontu jak ta co opisales. Oki wielkie dzięki za odpowiedź :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się