Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grające szklanki? co dalej..


smiet4na

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, może już kliku z was zauważyło, że ostro walczę z swoim Kałdi.:grin:

Mój gruz to AVJ w serii, ośka.

Wymieniłem w nim w przeciągu 10k km.

-Rozrząd komplet + koło rozrządu + koło wału korbowego + koło napinacza PK

-Panewki Korbowodowe

-Napinacz Łańcucha oleju

-Odma

-Misa nowa + płukanie silnika + czyszczenie smoka

-Wymiana Koła dwumasowego z sprzęgłem LUK

-Nowe poduchy silnik skrzynka

-Nowe sondy 

-Nowa przepławka ORI

-Poprawiony układ chłodzenia (uszczelniony, nowe opaski, krócieć i węże niektóre)

-Poprawiony układ olejowy, nowa chłodniczka oleju, węzę, opaski.

-Sprawdzenie głowicy pod kątem szczelności - OK

-Pewnie jeszcze dużo innych rzeczy których w tej chwili nie pamiętam.

-Sprawdzenie Ciśnienia Oleju - Poniżej filmiki na ciepłym i zimnym.

Cieply:

Auto ma Aktualnie 391k przebiegu. Robiłem je na swoje autko/zabawkę ale daily.

Planowałem mu jakoś niedługo robić mapę. Na tyle ile jest to możliwe bez przesady żeby się nie rozpadł a jeszcze długo pojeździł.

Tylko problem mam taki, że zaczęły mi grać szklanki/popychacze. W sumie co 2 albo co 3 mechanik tylko słyszy te szklanki, inni mówią ze jest ok albo ze tak musi być. :facepalm:

Wstępnie chciałem sięgnąć waszej opinii.

Auto jeździ bardzo dobrze, przyspiesza fajnie, przyjemnie się jeździ.

Do nieprzyjemności mogę zaliczyć jedynie dźwięk popychaczy, o ile to one.:eusathink:

Jak odpalę zimne auto to ich nie słychać, sukcesywnie im większa temperatura tym lepiej je słychać.

Najbardziej irytuje mnie te klepanie/gruchanie/Ćwierkanie, gdy odpuszczam gaz albo zmieniam biegi :rant:

Nie wpływa to na komfort jazdy czy moc.

Dobry kolega mechanik powiedział ze to na pewno one wiec, teoretycznie przyjąłem to do wiadomości i mu wierze.

Jaki jest koszt samej wymiany szklanek?

Czy obowiązkowa przy tym jest wymiana wałków?

Czy coś może mnie tam dodatkowo zaskoczyć przy takim przebiegu?

Czy są jakieś inne ciekawe rozwiązania tego problemu? 

-Ceramizer?

-Wymiana całej głowicy na kompletna używkę może będzie tańsza operacja?

Może ktoś się z tym borykał i ma złoty środek albo dobra rade?

Proszę się wypowiadać bo tematów kilka jest ale jak dla mnie nie wiele wnoszących.

Zimny:

Edytowane przez smiet4na
Źle oznaczyłem filmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, smiet4na napisał:

Najbardziej irytuje mnie te klepanie/gruchanie/Ćwierkanie, gdy odpuszczam gaz albo zmieniam biegi :rant:

Sprawdź lepiej zawór dv i czy nie masz luźniej klapki wg. Na tych filmikach nie słyszę żadnych szklanek. Cisnienie również sprawdza się przy 2 i 3tys. obrotów. Pomiar na zimnym nic nie wnosi.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Sprawdź lepiej zawór dv i czy nie masz luźniej klapki wg. Ja tych filmikach nie słyszę żadnych szklanek i załatw sobie dokładniejszy manometr, bo ciśnienie 1bar na ciepłym to słabe. Cisnienie również sprawdza się przy 2 i 3tys. obrotów. Pomiar na zimnym nic nie wnosi.

To było robione przez mechanika, nie znam się na tyle żeby to poprawnie zweryfikować dlatego wrzuciłem filmiki które mi udostępnił z napraw.

Jeżeli chodzi o dźwięk popychaczy to mogę wrzucić wieczorem :)

Czy słabe ciśnienie może być właśnie spowodowane szklankami??

Widziałem temat, gdzie gość pisał o szklankach a wymiana nic nie pomogła a dopiero wymiana pompy oleju, idzie zwariowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.Szukasz porady bo coś Ci tam brzęczy. Chcesz to zrobić ale nie znasz się. Powiedział Ci mechanik co jest do zrobienia więc pewnie Ci to zrobi.Jeżeli to będzie nie to ,to będzie szukał przyczyny dalej.Więc w jakim celu szukasz porady na forum?Tak o żeby założyć kolejny temat których jest kupa a Twój będzie kolejnym o którym ktoś pewnie też kiedyś powie że nic szczegółowego w nim niema?Czy w celu przekazania wytycznych mechanikowi jak i co ma zrobić bo się nie zna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, JarekST202 napisał:

Hmmm.Szukasz porady bo coś Ci tam brzęczy. Chcesz to zrobić ale nie znasz się. Powiedział Ci mechanik co jest do zrobienia więc pewnie Ci to zrobi.Jeżeli to będzie nie to ,to będzie szukał przyczyny dalej.Więc w jakim celu szukasz porady na forum?Tak o żeby założyć kolejny temat których jest kupa a Twój będzie kolejnym o którym ktoś pewnie też kiedyś powie że nic szczegółowego w nim niema?Czy w celu przekazania wytycznych mechanikowi jak i co ma zrobić bo się nie zna??

1. Mechanik mi nie naprawi bo nie.

2. Szukam odpowiedzi na moje pytania, czytanie ze zrozumieniem się kłania.

3. jak będziesz pisał takie komentarze to kolejny temat w którym nic szczegółowego nie ma bo zamiast pomoc szukasz dziury w całym nie mając racji, twierdzisz ze masz? wróc do punktu 2.

Nawet jeżeli pisze w celu przekazania informacji dla mechanika to co? nie mogę? weź idź się przewietrz...

Post kolegi przem8 chociaż pomocny był bo wytłumaczył mi ze ciśnienie coś nie gra i nie takim urządzeniem się mierzy..

A co jest do zrobienia to powiedział mi kolega mechanik który nie robi mi auta i nie będzie robił, miał możliwość jednorazowo zerknąc to to zrobił i koniec

Edytowane przez smiet4na
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...