Skocz do zawartości
IGNOROWANY

WIELKI ubytek plynu + inne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mianowicie pacjent 1.8 adr duży ubytek plynu chłodniczego + wypadanie zapłonu (zapłon wypada gdy zbiera się w wydechu płyn po przygazowaniu słychać jakby strzały z rury (plucie) i zapłon nie wypada powietrze leci ledwo ciepłe z klimy chyba że trzymam wyższe obroty i ilość płynu spadnie , robiony test na szczelność głowicy i płyn się nie obarwia,  silni przez chwile od włączenia nie kopci po ok minucie leci biały dym proszę o pomoc lub wskazówki gdzie szukać dodam że jestem nowym użytkownikiem audi i nie chciałbym się zrazić do marki proszę o pomoc ubytek plynu w granicach litr na 100km na postoju tez ubywa 

Opublikowano

Zapomniał bym dodać auto gubi zapłon na biegu jałowym i od 4tys obrotów przerywa 

Opublikowano

Hmm, nie rozumiem momentami tego wpisu nic a nic więc nie napiszę Ci pewnie tego co chciałbyś wiedzieć. Napisałeś co nieco ale 0 konkretów.

Pytanie mam takie: masz jakieś pojęcie o mechanice bo jak nie to zostaje Ci mechanik? Bo rady które byś ewentualnie dostał na niewiele się zdadzą skoro nie będziesz umiał ich wykorzystać.

Pytanie następne jak stwierdziłeś że masz płyn w wydechu?

Czy ewentualne wycieki tego płynu sprawdziłeś i jesteś pewien że nie wycieka i idzie do silnika?

Stan oleju sprawdziłeś i ewentualne ślady płynu w nim?

Ten zapłon wypada, nie wypada? w końcu

48 minut temu, Pikpik napisał:

zapłon wypada gdy zbiera

 

48 minut temu, Pikpik napisał:

i zapłon nie wypada

bo nie wiem i nie rozumiem tych wpisu.

Opublikowano

Czego nie rozumiesz ? Przecinki mam powstawać ? W wydechu zbiera się płyn najprawdopodobniej chłodniczy bo nawet przy wycieku nie ubywa go 2l na 100km , gdy w wydechu zbierze się płyn wypada zapłon , gdy przegazuje to wydech się czyści i na chwilę zapłon przestaje wypadać , po 15 min problem się powtarza ...

Opublikowano

Trochę się znam choć mechanikiem nie jestem z tego co się dowiadywalem to może być pekniety blok silnika , ale na to nie wskazuje hgyz jest negatywny test na co2 w zbiorniku wyrównawczym , prościej w formie prostego pytania tak upraszczając sprawę ... xd gdzie jest możliwy przeciek plynu do silnika ? Aby nie było spalin w zbiorniku wyrównawczym. Wiem ze do przepustnicy idą węże od chłodnicy ,zmyslny Wieś waginiaź wymyślił ... I pytanie czy istnieje szansa na pęknięcie w przepustnicy i dostawa nie się plynu przez dolot? 

Opublikowano

Czyli masz odpalony samochód/silnik, na biegu jałowym, patrzysz w komorę silnika i nie widzisz nigdzie wycieków mimo, że z zbiornika ubywa płyn na Twoich oczach?

Opublikowano

Tak nigdzie wycieku nie widać podkładem pod auto również karton na nim też nie było nic widać , dlatego myślałem , że to uszczelka , zrobiłem test brak spalin wyszedł w wyrównawczym wiec szukam dalej przyczyn , nie wiem jak sprawa się ima do peknietego bloku silnika ... I moje pytanie gdzie są możliwe jeszcze wycieki do no nie wiem ....np układu wydechowego ? Bądź z przepustnicy do dolotu ? 

 

Opublikowano

Do tego zbiorniczek wyrównawczy czysty oleju nie przybywa nie czuć w nim plynu chłodniczego ani kolor się nie zmienia , korek oleju czysty bagnet tez ..ciężka sprawa ogólnie rzecz biorąc 

Opublikowano

Oddaj do mechanika

Opublikowano
56 minut temu, Pikpik napisał:

Przecinki mam powstawać ?

No przydało by się, chociaż tyle.
Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...