rulez Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 (edytowane) Witam, mam problem z moim 1.8t, mianowicie przed i po wymianie turbiny na regenerowaną autko dziwnie przyśpiesza. Po wdepnięciu gazu w podłogę szarpnie z 2-3 razy powyżej 2k obrotów i moc oddaje tak jakby rosnąco czyli przy 2k obrotów jakoś jedzie przy 2,5k zwiększa sie tak jakby moc i bardziej ciśnie w fotel i tak jakoś zawsze co 500-1000obr.do ok. 5-6k obrotów. Przy wymianie turbiny czyściłem wszystkie odmy i zmieniałem olej. Wiecie co to może być? Edit. Podmieniałem teraz oryginalny dv od znajomego i tak samo :/ Po dźwięku ze stożka wydaje mi się że któryś zaworek podciśnienia wariuje powyżej 3k obrotów bo w turbo to słychać jak by dodawał i ujmował ciągle ciśnienie na turbo. Czy n75 może tak świrować? Edit 2. Wymieniłem zaworek n75 i wszystko gra jak należy. Temat do zamknięcia Edytowane 27 Stycznia 2021 przez rulez Zmiana dv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się