Monti Opublikowano 28 Stycznia 2021 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Tak jak w temacie. Szumam kogoś do pomocy przy zdiagnozowaniu problemu z szarpaniem i dymienieniem samochodu w przedziałach obrotowych 2100-2300, 2500-3000. Wtryski sprawdzone niby sprawne, nowa listwa pompowtryskow, nowe filtry, nowy ic, nowy uszczelniacz walu aso (myslalem, ze wina zamiennika), nowy zaworek n75, egr zaślepiony i wypisany, klapa gaszaca założona druga, przeplywki podmienianie be, zmian. Dzieki Wielkie
jacajacek Opublikowano Poniedziałek o 17:49 Opublikowano Poniedziałek o 17:49 Cytat Szumam kogoś do pomocy przy zdiagnozowaniu problemu znalazłeś kogoś w lubuskim, jakiegoś kumatego znawcę tematu? kto może pomóc w beznadziejnej sytuacji?
Monti Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu W dniu 3.02.2025 o 18:49, jacajacek napisał(a): znalazłeś kogoś w lubuskim, jakiegoś kumatego znawcę tematu? kto może pomóc w beznadziejnej sytuacji? Cześć, samemu ustaliłem, że problem leżał w ustawieniu rozrządu albo wałkach. Po przestawieniu wałka wydechowego auto normalnie jeździło ale miało problem z odpalaniem. Po ustawieniu na znaki znowu trafiał szlak ale odpalało normalnie. Kupiłem silnik BKD cały i wstawiłem. Bez problemowo funkcjonuje. W czym masz problem? Może ktoś tu pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się