Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Prośba o analizę logów (problem z uruchamianiem silnika)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:Prosze o analize loga.Log statyczny na zimnym silniku-wtedy wystepuje usterka.Mianowicie podczas odpalania silniczek zaskakuje normalnie jednak po chwili jakby cos go dławiło i zaczyna pracowac na dwa lub trzy gary(trzesie nim niemilosiernie)albo calkiem gasnie i potem nie mozna go odpalic.Po kilkukrotnym ponownym rozruchu zaskakuje ale tylko tak jak poprzednio napisalem(2-3 cylindry)Po paru minutach(3-4min)wszystko sie uspokaja i jest ok.Rece mi juz opadaja,bylem u paru mechanikow-diagnoza:silnik nie ma sprezania-zawory sie zacinaja lub popychacze sie zapiekly.No to posluchalem;glowica sprawdzona i popychacze zregenerowane.I dalej to samo. ;(Kupa kasy poszla w dym i nic.

Vag wywala tylko dwa bledy:

2 Faults Found:

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT

28-10 - Short to B+ - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Oczywiscie sonda takze byla wymieniana :wallbas

Ponizej zamieszczam log(zakonczony zostal jak praca silnika sie ustabilizowala)

Moze jakis zyczliwy kolega cos rzeczowego poradzi :)Za wszelkie sugestie z gory dzieki.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f64564af70f8e32d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7768c7ad04c7bff1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f56b94c8891d63e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b1c842c0dc11044.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b28d475e8784a54e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d57c0564e943ef31.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cacd32f807a6f12a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa56830918bca78e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f8223fddfb0207b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1d585b7809e33dc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/877e49d7b6e13630.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dccbbc9cc31f3dad.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd12fd5b71f8f7d1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597cc7c2997f9df6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b35e08eab156c25d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c636e32d969e7e3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8880de7f307100c3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/075ab693146a72a7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a0457165ec246f0.html

Opublikowano

stary...masz zwalona sondę lambda....kup nową

Opublikowano

to wymień raz jeszcze - skoro nadal wyskakują te same błędy - coś ze stykami może ?

Opublikowano

Apropo sondy-to wymienialem ją dwa razy i problem pozostawał.Więc wymiana poraz trzeci raczej nic nie da.Rzeczywiscie taka byla rada pierwszego mechanika.Nie wiem czy zwrócileś uwage na logi ale wedlug mnie to wali mi za duzo powietrza w stosunku do dawki paliwa?Zamiescilem tu tego loga poto aby ktoś spojrzał na to bardziej fachowym okiem.Takze juz ogupialem czy faktycznie sonda lub sterowanie nią ma wplyw na odpalanie czy tez nie?Spotkalem sie z różnymi wersjami więc już sam nie wiem.

Najwazniejsza kwestia czy sonda steruje dawkowaniem powietrza i czy jest z tym jakoś powiązana?

Opublikowano

Witam

Temat trochę podobny,dotyczy sondy lambda: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_niespodziewane_bledy_po_wymianie_sondy_na_nowa-t64680.0.html

I myślę że początkowy stan niestabilnej pracy może się brać z winy świec ,lub uszkodzonych fajek(objaw ustaje po rozgrzaniu silnika)

Pozdrawiam

Ps. Sonda steruje pośrednio dawką paliwa.

Sonda PLANARNA już w kilkanaście sekund po odpaleniu zaczyna pracować(steruje dawką paliwa)

Dobrze by było jak byś zamieścił kawałek logu dwie-trzy linijki z bloku nr.008.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz.Przeczytalem post z linku jaki mi podaleś i zauwazylem ze mam zamontowaną sonde taką samą jak kolega wesz82 o nr 058906265A.Czyli pasuje do mojego silnika.Tam problem po wymianie sondy zniknął a u mnie niestety nie.Świece,cewki i kable sprawdzilem i są ok.Przeplywomierz i czujnik temp.także :wallbash:Jeden z mechaników sugeruje mi wymiane sterownika-i tutaj dopiero zaczna sie chyba schody.Wymiana sterownika wiąze sie z wczytaniem immo a to podobno są duze koszta :(

Ale tak jak radzisz,zrobimy log jeszcze z grupy 008.Moze to cos rozjasni.Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

O ile pamietam to w grupie 008 sa wartosci wyuczone a wiec przydaloby sie jeszcze zrobic logi dynamiczne grupy 009 wartosci chwilowych

pozdro[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 18:26_________________________________________________ps. na twoim miejscu przyjżałbym sie dokładnie przewodom od sondy lambda..

Opublikowano

Witam

Ja bym jednak sprawdził najpierw grzałkę omomierzem,w moim wątku wszystko jest opisane,a dopiero po tym przystąpił do szukania w kabelkach.

Pozdrawiam

Do Gornano Jak tam u Ciebie z autkiem doszedłeś do ładu.

W swoim założyłem nowy filtr,ale zrobiłem porządek z przepływką.Teraz sonda jest na poziomie -1,6 . Autko odzyskało werwę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...