murek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam :hi:Prosze o analize loga.Log statyczny na zimnym silniku-wtedy wystepuje usterka.Mianowicie podczas odpalania silniczek zaskakuje normalnie jednak po chwili jakby cos go dławiło i zaczyna pracowac na dwa lub trzy gary(trzesie nim niemilosiernie)albo calkiem gasnie i potem nie mozna go odpalic.Po kilkukrotnym ponownym rozruchu zaskakuje ale tylko tak jak poprzednio napisalem(2-3 cylindry)Po paru minutach(3-4min)wszystko sie uspokaja i jest ok.Rece mi juz opadaja,bylem u paru mechanikow-diagnoza:silnik nie ma sprezania-zawory sie zacinaja lub popychacze sie zapiekly.No to posluchalem;glowica sprawdzona i popychacze zregenerowane.I dalej to samo. ;(Kupa kasy poszla w dym i nic. Vag wywala tylko dwa bledy: 2 Faults Found: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 28-10 - Short to B+ - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent Oczywiscie sonda takze byla wymieniana :wallbas Ponizej zamieszczam log(zakonczony zostal jak praca silnika sie ustabilizowala) Moze jakis zyczliwy kolega cos rzeczowego poradzi :)Za wszelkie sugestie z gory dzieki. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f64564af70f8e32d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7768c7ad04c7bff1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f56b94c8891d63e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b1c842c0dc11044.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b28d475e8784a54e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d57c0564e943ef31.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cacd32f807a6f12a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa56830918bca78e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f8223fddfb0207b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1d585b7809e33dc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/877e49d7b6e13630.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dccbbc9cc31f3dad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd12fd5b71f8f7d1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597cc7c2997f9df6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b35e08eab156c25d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c636e32d969e7e3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8880de7f307100c3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/075ab693146a72a7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a0457165ec246f0.html
poziek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 stary...masz zwalona sondę lambda....kup nową
murek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Sonde wymienialem tak jak napisalem powyzej i dalej to samo.
poziek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to wymień raz jeszcze - skoro nadal wyskakują te same błędy - coś ze stykami może ?
murek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Apropo sondy-to wymienialem ją dwa razy i problem pozostawał.Więc wymiana poraz trzeci raczej nic nie da.Rzeczywiscie taka byla rada pierwszego mechanika.Nie wiem czy zwrócileś uwage na logi ale wedlug mnie to wali mi za duzo powietrza w stosunku do dawki paliwa?Zamiescilem tu tego loga poto aby ktoś spojrzał na to bardziej fachowym okiem.Takze juz ogupialem czy faktycznie sonda lub sterowanie nią ma wplyw na odpalanie czy tez nie?Spotkalem sie z różnymi wersjami więc już sam nie wiem. Najwazniejsza kwestia czy sonda steruje dawkowaniem powietrza i czy jest z tym jakoś powiązana?
mstan Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Temat trochę podobny,dotyczy sondy lambda: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_niespodziewane_bledy_po_wymianie_sondy_na_nowa-t64680.0.html I myślę że początkowy stan niestabilnej pracy może się brać z winy świec ,lub uszkodzonych fajek(objaw ustaje po rozgrzaniu silnika) Pozdrawiam Ps. Sonda steruje pośrednio dawką paliwa. Sonda PLANARNA już w kilkanaście sekund po odpaleniu zaczyna pracować(steruje dawką paliwa) Dobrze by było jak byś zamieścił kawałek logu dwie-trzy linijki z bloku nr.008.
murek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzięki za odpowiedz.Przeczytalem post z linku jaki mi podaleś i zauwazylem ze mam zamontowaną sonde taką samą jak kolega wesz82 o nr 058906265A.Czyli pasuje do mojego silnika.Tam problem po wymianie sondy zniknął a u mnie niestety nie.Świece,cewki i kable sprawdzilem i są ok.Przeplywomierz i czujnik temp.także :wallbash:Jeden z mechaników sugeruje mi wymiane sterownika-i tutaj dopiero zaczna sie chyba schody.Wymiana sterownika wiąze sie z wczytaniem immo a to podobno są duze koszta Ale tak jak radzisz,zrobimy log jeszcze z grupy 008.Moze to cos rozjasni.Pozdrawiam
Gornano Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 O ile pamietam to w grupie 008 sa wartosci wyuczone a wiec przydaloby sie jeszcze zrobic logi dynamiczne grupy 009 wartosci chwilowych pozdro[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 18:26_________________________________________________ps. na twoim miejscu przyjżałbym sie dokładnie przewodom od sondy lambda..
mstan Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Ja bym jednak sprawdził najpierw grzałkę omomierzem,w moim wątku wszystko jest opisane,a dopiero po tym przystąpił do szukania w kabelkach. Pozdrawiam Do Gornano Jak tam u Ciebie z autkiem doszedłeś do ładu. W swoim założyłem nowy filtr,ale zrobiłem porządek z przepływką.Teraz sonda jest na poziomie -1,6 . Autko odzyskało werwę.
Gornano Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b5_aeb_prosba_o_analize_logow_auto_slabnie_po_nagrzaniu-t66601.0.html;msg834312
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się