Krzysiek15255 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Witam Auto mam od czerwca i w sumie jeździło spoko. Jedyny błąd jaki się stale pojawiał (nawet po skasowaniu), to błąd termostatu 17701 (Czujnik temperatury silnika ECT- zwarcie do plusa). Z modyfikacji jedynie wstawiony downpipe z jednym gniazdem na sondę (druga wisi podłączona w komorze silnika i będzie wyłączona u tunera przy robieniu programu) oraz tłumiki końcowe zmienione na przelotowe od TFSI. Na początku stycznia tego roku została założona instalacja lpg z zapasem: -reduktor AC R 01 250km czerwony, -wtryskiwacze Barrakuda 130, -filtr odstojnikowy Alex 360 Ultra, -wtryski zamontowane pojedynczo bardzo blisko wtryskiwaczy benzynowych, -magistrala faro 8mm, -wielozawór Tomasetto Extra, -butla zamontowana poprawnie,1 Instalacja miała być wyregulowana zgodnie z ustaleniami na korekty. Po odbiorze przejechałem się i niby wszystko ok. Kilka razy pociskane, żeby zobaczyć czy nie przerzuca na benzynę. Niby wszystko ok, ale po chwili wyrzuciło check. Błędy: 17701- Czujnik temperatury silnika ECT- zwarcie do plusa, 17511- Sonda Lambda 1 bank 1- obieg elementu grzejącego- zwarcie do plusa, 16523- Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - powolne zmiany, 16795- Zawór powietrza wtórnego AIR- nieprawidłowy sygnał. Gazownik poinformowany. Błędy skasowane i pojeżdżone. Kilka dni później znów pojawił się check. Błędy: 17701, 17536 (Dlugoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 - mieszanka uboga), 17511. Skasowane i umówiona wizyta za 3 dni u gazownika w celu sprawdzenia co się dzieje. Gazownik podniósł tylko lekko mnożnik i stwierdził, że teraz będzie dobrze, a jak się poprawi pogoda ustawi się lepiej jeżdżąc po drodze. Kazał również najpierw ogarnąć błędy i dopiero podjechać. Dodam, że wcześniej jeżdżąc na benzynie żadnych błędów nie wyrzucało oprócz błędu 17701 odnośnie termostatu (temperatura ładnie trzyma na wskaźniku 90 stopni jak już się rozgrzeje). Z takich informacji, które mogą pomóc w diagnozie. Ogólnie od kupna wymieniony filtr oleju, powietrza, olej, rozrząd. Świec, cewek ani filtra paliwa nie wymieniałem jeszcze. Od czerwca jeżdżone na benzynie 95 ze stacji Wasbruk (nigdy nie narzekałem na ich paliwo mając poprzednie wolnossące auta). Z pierwszych logów wyszło coś takiego: Nie kasowałem błędów i palił się check z błędami 17701, 17536 oraz 17511. Statyczne na benzynie: http://vaglogi.pl/log-003_020_747Dxh.html http://vaglogi.pl/log-002_033_F5j3B7X.html http://vaglogi.pl/log-115_118_NBsDp.html Dynamiczne na benzynie: http://vaglogi.pl/log-003_020_o95V3mA.html http://vaglogi.pl/log-002_033_9D7JN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_mkrI8.html Statyczne na gazie: http://vaglogi.pl/log-003_020_TYIp3j.html http://vaglogi.pl/log-002_033_mW4ry5h.html http://vaglogi.pl/log-115_118_2UH9N0.html Dynamiczne na gazie: http://vaglogi.pl/log-003_020_K151IQ.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zoAhZ0f.html http://vaglogi.pl/log-115_118_2jrEIqy.html Logi wstawione na grupę na FB. Zalecono: -zalać normalne paliwo 98 np. na Orlenie, -wymienić świece, -sprawdzić jaki przepływomierz siedzi oraz sonda lambda 1, -wykonać logi od 1,5k obrotów do odcinki, -sprawdzić szczelność dolotu, -sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie podczas obciążenia, -skasować błędy przed wykonaniem logów. Świece zamówione platynowe NGK PFR6Q 6458. Przepływomierz jest BOSCH 0 280 218 063 z tego co podejrzałem od góry. Pierwsza sonda VW AG 06B 906 265 D. Zalałem 20l litrów benzyny 98, skasowałem błędy i zrobiłem logi na samej benzynie do odcinki w poniższych grupach: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_gnCbo.html http://vaglogi.pl/log-002_o00BZn.html http://vaglogi.pl/log-003_DpC1bbz.html http://vaglogi.pl/log-005_wR4rA7.html http://vaglogi.pl/log-010_ucCYW.html http://vaglogi.pl/log-023_acV50rM.html http://vaglogi.pl/log-032_mwITA.html http://vaglogi.pl/log-091_8kf4l6.html http://vaglogi.pl/log-099_szN2k.html http://vaglogi.pl/log-100_5Is1XVk.html Dynamiczne (oraz statyczne.. trochę pomieszane :/) http://vaglogi.pl/log-003_008_011_c0525.html http://vaglogi.pl/log-003_020_c7Fr1.html http://vaglogi.pl/log-004_2MTEYS.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6UK8nNn.html http://vaglogi.pl/log-090_093_9RQ71L2.html http://vaglogi.pl/log-115_118_w8dDe.html http://vaglogi.pl/log-003_020_J8oZE31.html Log z odpiętą wtyczką zaworu N75: http://vaglogi.pl/log-118_2ZG8S.html Zanim pojadę znowu na regulację do gazownika chciałbym w miarę usunąć jakieś niedomagania od strony pracy na benzynie jeśli są. Edytowane 31 Stycznia 2021 przez Krzysiek15255
przem8 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Do gazownika nie masz po co jechać na razie, póki nie ogarniesz pb. Przepływka głupoty pokazuje i masz przestawiony rozrząd o ząbek.
Krzysiek15255 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 Po zrobieniu rozrządu auto właśnie wydało mi się słabsze, a nie mogłem ujrzeć dolnego znaku na osłonie pod kołem pasowym. Jeśli to nie tajemnica.. który log i parametr mówi o tym, że najprawdopodobniej rozrząd do poprawki?
Krzysiek15255 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Nie mogłem ujrzeć znaku na dolnej osłonie, którym niby miał się zgrywać ze znakiem na kole pasowym. Góra zgrywała się ładnie na znaki, a koło na wale ustawione było w taki sposób. Edytowane 31 Stycznia 2021 przez Krzysiek15255
Krzysiek15255 Opublikowano 1 Lutego 2021 Autor Opublikowano 1 Lutego 2021 20 godzin temu, przem8 napisał: Grupa 93. Tolerancja to -3 do +6. Jeszcze czego zapomniałem dodać. Po kupnie znalazłem taki czujnik luźno wiszący w komorze silnika. Po numerach wyszło, że jest to czujnik położenia wału korbowego. Po co taki zabieg. Czy można w którejś grupie sprawdzić go co pokazuje? Czy praca tego czujnika moze pokazywać wskazania -15 w grupie 93?
przem8 Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 To co masz w taki razie w miejscu czujnika wału korbowego? To nie miałoby prawa działać.
Krzysiek15255 Opublikowano 1 Lutego 2021 Autor Opublikowano 1 Lutego 2021 Czy ten czujnik położenia wału korbowego powinien być w jednym z tych dwóch otworów?
Krzysiek15255 Opublikowano 29 Marca 2021 Autor Opublikowano 29 Marca 2021 Rozrząd ogarnięty. Wskazanie w grupie 093 pokazuje 0. Auto odżyło Stara osłona: vs nowa A znaki wyszły tak: i wskazanie w grupie 093
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się