AnDrzej_IzaK Opublikowano 6 Lutego 2021 Opublikowano 6 Lutego 2021 Witam wszystkich. Po ostatnim sprawdzaniu błędów silnika pojawił się: 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent Nigdy wcześniej nie było takiego błędu. Logi grupy 20 nie wykazały cofania zapłonu. Czy to oznaka kończącego się czujnika? Ewentualnie czy jakieś warunki np. wjechanie w sporą koleinę lub praca w bardzo niskich temperaturach ( ostatnio -23) może spowodować wykrycie czegoś przez czujnik? 1.8T AWT lpg po programie około 200KM założony DP, sai off, wtryski 320cc. Logi dynamiczne robione na PB98 http://vaglogi.pl/log-115_118_4v2VjD.html http://vaglogi.pl/log-003_020_nTy36.html http://vaglogi.pl/log-002_033_sdA2Tl.html
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2021 Opublikowano 6 Lutego 2021 Czujnik do wymiany. Wymienialem ostatnio i ori 90zl, wymiana kilka minut, bo to chyba ten z łatwiejszym dostępem. 1
AnDrzej_IzaK Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Opublikowano 6 Lutego 2021 W takim razie wymieniam. Dzięki.
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2021 Opublikowano 6 Lutego 2021 Godzinę temu, AnDrzej_IzaK napisał: W takim razie wymieniam. Dzięki. Tylko dokręć z momentem 20Nm, bo to ważne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się