Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Osiągi 1.8T - Pytanie do użytkowników AEB i w sumie nie tylko


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli wątek jest w nie odpowiednim dziale to proszę moderatora o przeniesienie tematu.

Witam,

Jest taka sprawa, że ostatnio odczuwam jak by moja padaczka gorzej jeździła.

Mam pytanie do Was użytkowników 1.8T jakie macie osiągi a raczej jakie macie RPM przy prędkościach i biegach:

- 2bieg 80km/h

- 3bieg 110km/h

Powinno mi dać JAKIEKOLWIEK rozeznanie o tym czy u mnie na pewno jest wszystko ok :mysli:

Dziękuję z góry i pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciepło się zrobiło... mój też gorzej zapitala... dlatego trzeba założyć FMIC :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha zapomniałem dodać, żeby zaznaczać czy seria czy po chipie :wink4:

kepasa no też racja ale aż tak :disgust: to nie jedzie a po chipie :thumbdown::kwasny:

kolego ba-89-a4quattro przeczytaj jeszcze raz mój 1 post. Chodzi mi jakie masz obroty przy danej prędkości :wink4:

i dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki. Sprawdzę te 130km'h jak jest u mnie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki ale co ma wspólnego to ile osiaga na którymś tam biegu ? Przeciez to jest kwestia skrzyni biegów a nie mocy silnika. Kwestia główna to w jakim czasie osiąga 100km/h czy nie wiem...jak jest elastyczny na 3 czy 4 biegu.

Zupełnie nic nie mówia te dane które tu umieściliście.

Kwestia podstawowa to podjechać na hamownię i sprawdzić moc. Jaki to czip u ciebie siedzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nikogo z nas nic nie siedzi seriaa :tongue4: tylko kolega chce sprawdzić to mu pisze po co ma zaraz jechac na hamownie :hi:

bo to co mu podajesz ma się nijak do stanu jego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty w stosunku do osiąganej prędkości są stałe w danym samochodzie i zależne jest od przełożeń skrzyni tak jak kolega Poziek pisał. Dlatego niezależnie od tego czy samochód "jeździ" dobrze czy ma jakiś problem i "jeździ" gorzej to zawsze przy danej prędkości będzie miał te same obroty. Skupiłbym się na przyspieszeniu, sprawdzeniu mocy na hamowni ewentualnie może zamula i nie może ościągnąć pewnych max. obrotów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh jak koledzy pisza wyzej... jezeli mialbys wieksze obroty przy tej samej predkosci ( bo mniejsze to raczej niemozliwe ;P ) to wskazuje na sprzeglo a nie o to Ci chodzi :P

Zeby bylo latwo i bezpiecznie proponuje pomiary :

Przyspieszenie na 2 - 40-100 km/h

Przyspieszenie na 3 - 70-120 km/h

Dzisiaj postaram sie takowe zrobic bo wydaje mi sie, ze moja jednostka jest zdrowa ( moze wyprowadzicie mnie z bledu :P )

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie macie rację :embarrassed::sorry: :doh1: Ale zonk...ja pierd*** :wallbash:

Obroty może osiągnać ale wydaje mi się, że jakiś mulasty jest.

Kwestia podstawowa to podjechać na hamownię i sprawdzić moc. Jaki to czip u ciebie siedzi ?

Co za chip...chciałbym wiedzieć (program już był jak go kupiłem).

Hamownia była w tamtym roku wypluło 180KM/250Nm. (podsyłałem Ci kiedyś wykres na PW)

Teraz kwestia....albo się przyzwyczaiłem (co jest możliwe) albo coś nie halo z doładowaniem.

Zegar Auto Gauge (ten testowany na forum seria SMOKE) pokazuje ok. 0,7Bar.

Dałem go na sprawdzenie do znajomego i dziś powinienem wiedzieć czy dobrze wskazuje.

Pozdrawiam :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ci nie halo z doładowaniem hm?

po chip-sie na 180kM/250Nm ciśnienie wychodzi jakies 0.7 bar-a

i powinno byc stałe w zakresie 2000-5700obr/min (teoretycznie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ch**nia Panowie...Zegar wskazuje dobrze (może zawyża o 0,1).

Mogę Ci przesłać wykres gdzie przy ładowaniu 0,8-0,9 jest 180KM.

Dlatego coś z tym doładowaniem się stało, może turbo robi papa, może jakaś nieszczelność...nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam . U mnie jest tak mam ten silnik co ty i nic nie robione seria.

1bieg - 55-60km/h

2bieg - 95-100km/h

3bieg - 145-150km/h

4bieg - ok 200km/h

:gwizdanie: :gwizdanie:

1 bieg zgadza się

2 bieg 105

3 bieg 170

4 bieg 170 w gore

na 3 AEB powinien iść w serii 170 przy ok 7 tys obr wiec nie wiem skad te 145-150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ale niestety nie pomoże bo to nie oddaje stanu silnika...

Muszę sprawdzić wszystkie możliwości spadku doładowania no i sprawdzić przyspieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej pozycz gtecha od kogos i zobacz 0-60mph. Seria ma 8 mniejwiecej do 8.4. Po czipsie powinieneś miec niziutkie 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

g-tech...hmm z tego co słyszałem to zdeka optymistyczne pomiary pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne optymistyczne. Tu nie chodzi o dokładnosc co do 0.1 przyspieszenia, tylko pomial. Wykonaj i zobaczysz wynik, sprawdz u drugiego na serii. Inna mozliwoscia jest ruszyc z rolki z kims z tym samym silnikiem w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz szukać przyczyny mniejszego doładowania...daj sobie spokój z gtechami i innimi pierdołami i porównaniami przyspieszeń

szukaj nieszczelności, masz zegar boostu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...